۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین روزهای سختی را با بی معرفتی ها پشت سر گذاشتم
کد خبر: ۴۷۴۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

وحید شمسایی:

روزهای سختی را با بی معرفتی ها پشت سر گذاشتم

سرگروه تیم فوتسال تأسیسات دریایی ایران گفت: روزهای سختی را با بی معرفتی ها پشت سرگذاشتم.

روزهای سختی را با بی معرفتی ها پشت سر گذاشتم
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، وحید شمسایی به عنوان بهترین بازیکن و آقای گل مسابقات جام باشگاههای آسیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از گرفتن جام، استخاره کردم که ببینم از آیا فوتسال خداحافظی کنم یا خیر؟ اما نتیجه استخاره صبر آمد و به همین جهت چند روز آینده را صبر خواهم کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون در آستانه 40 سالگی همانند دوران 20 سالگی، توان و قدرت دارم گفت: آدم هایی در کشور وجود دارند که ضد ما و فوتسال فعالیت می کنند و این بسیار دردآور و سخت است.

بهترین بازیکن ششمین دوره فوتسال جام باشگاههای آسیا افزود : قطعاً در کنفرانس خبری که باشگاه برگزار خواهد کرد تمام مطالب ورزشی و غیر ورزشی را بیان خواهم کرد که بسیار مفصل و گسترده است.

سرگروه تیم فوتسال تأسیسات دریایی ایران ادامه داد: موفقیت تیم ما حاصل زحمت یک مجموعه شامل مدیریت، بازیکنان و کادر فنی است.

شمسایی افزود: امروز روز موفقیت فوتسال ایران بود و خدا را شکر که اصفهان، همیشه برای من خوش یمن بود.

وحید شمسایی در نخستین دوره مسابقات فوتسال باشگاههای آسیا با تیم فولاد ماهان ضمن کسب جام قهرمانی، موفق به کسب عنوان بهترین بازیکن و آقای گل این مسابقات شد.

شمسایی گفت: زمان ناکامی های فوتسال به پایان رسید اما باید حواسمان را جمع کنیم که چه خطراتی بیخ گوشمان است.

وی اضافه کرد: خوشحالم که با قهرمانی تیم تاسیسات دریایی ایران پس از سه سال، افتخار دیگری برای فوتسال ایران در آسیا رقم خورد.

شمسایی با اشاره به جمله طنز جواد رضویان در سریال تلویزیونی «درحاشیه» گفت: جام قهرمانی واس ماست ولی فوتسال برای دیگرانی است که دلشان برای این رشته نمی سوزد.

وی افزود: این قهرمانی پس از ناکامی های زیادی در فوتسال ایران به دست آمده است.

شمسایی با قدردانی از هواداران اصفهانی در دیدارهای جام باشگاههای آسیا گفت: اصفهانی ها بسیار خونگرم هستند و در طول برگزاری مسابقات فوتسال باشگاههای آسیا بخوبی از نماینده ایران حمایت کردند.
ششمین دوره مسابقات فوتسال باشگاههای آسیا جمعه شب با قهرمانی تیم تأسیسات دریایی ایران در سالن 25 آبان مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان پایان یافت.
در این مسابقات وحید شمسایی با 10 گل زده در صدر گلزنان ششمین دوره مسابقات فوتسال باشگاههای آسیا ایستاد و برای دومین بار آقای گل فوتسال جام باشگاه های آسیا شد.
شمسایی با به ثمر رساندن 392 گل زده ملی، بهترین گلزن تاریخ فوتسال جهان است و 8 قهرمانی جام ملت های آسیا، 4 دوره بهترین بازیکن و 8 دوره آقای گلی قاره کهن را در کارنامه افتخارات خود دارد.


انتهای پیام/7008

منبع: خبرگزاری دانشجو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان