۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین پیام تبریک وزیر ورزش به خانواده بزرگ عرصه رسانه
کد خبر: ۴۷۲۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

همزمان با روز خبرنگار منتشر شد

پیام تبریک وزیر ورزش به خانواده بزرگ عرصه رسانه

وزیر ورزش و جوانان در پیامی با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان عرصه خبر به ویژه شهید محمود صارمی روز خبرنگار را به خانواده بزرگ عرصه رسانه تبریک گفت.

 پیام تبریک وزیر ورزش به خانواده بزرگ عرصه رسانه
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، محمود گودرزی در بخشی از این پیام نوشت: جوانه های بالندگی هر فرهنگ را همواره باید از فرهیختگانی انتظار داشت که صبر و عشق را توشه راه دشوار رسیدن به بلندای روشن دانایی ساخته اند.

وی در ادامه خبرنگاران را قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات و اخبار توصیف کرد و افزود: این قاصدان بی قرار بر مدار رویدادها و حوادث می کاوند تا از جان های تشنه دانستن سیراب شوند.

وی اظهارداشت: به درستی که دانستن حق مردم است و هرایرانی باید از فرصت کسب اطلاعات برخوردار شود، تا هنگام تصمیم سازی و تصمیم گیری در شرایط حساس بتواند بهترین ها را انتخاب کند ، همانگونه که دولت تدبیر و امید در پس همین آگاهی ها در انتخابی حداکثری ، بدست آمد.

وزیر ورزش در عین حال افزود: بی تردید جریان زنده اطلاعات با تکیه بر صداقت ،صراحت و شجاعت خبرنگار در شریان‌های حیاتی جامعه به گردش درآمد و شناخت را افزون تر کرد .

گودرزی گفت: مجموعه وزارت ورزش و جوانان با تکیه بر این امر مهم ، تعامل میان بدنه وزارتخانه و خانواده ی بزرگ رسانه را در دستور کار‌ خود قرار داد و با بهره گیری از نقدهای روشنگرانه اصحاب رسانه، گام هایی بلند برای کسب موفقیت با تکیه بر حامیان فکری فعال در عرصه رسانه، جوانان و ورزشکاران برومند این سرزمین برداشت.


انتهای پیام/7008

منبع: ایلنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان