۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین همایش یاس آسمانی در استانداری قزوین برگزار شد
کد خبر: ۴۶۱۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

به مناسبت روز زن

همایش یاس آسمانی در استانداری قزوین برگزار شد

راه عبور ما از تنگنا ها چشم سپردن به مقام معظم رهبري است و بايد دقيق تر با وظايف مان آشنا شويم.

همایش یاس آسمانی در استانداری قزوین برگزار شد
به گزارش صبح قزوین سيدي  مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گفت : خواهران بايد به دنبال پيشرفت ارزش هاي بانوان باشند و هر كس اين ايام را بزرگ به دارد نشانه تقوا دل اوست .
با حكمت مقام معظم رهبري ما شرايط خاص اقتصادي داريم و بانوان بايد اين فرهنگ را در بين افراد ديگر جابيندازد و براي تحقق آن بهترين الگو حضرت فاطمه زهرا (س) است و اگر كسي بخواهد سوار كشتي نجات فاطمه زهرا (س) شود بايد با سبك و سيره فاطمه زهرا (س) آشنا شود و آن را در زندگي به كاربرد.
وي اظهار كرد : راه عبور ما از تنگنا ها چشم سپردن به مقام معظم رهبري است و بايد دقيق تر با وظايفمان آشنا شويم.

وي در خصوص اينكه چگونه بانوان سيره فاطمه زهرا (س) الگو قرار دهند اظهار كرد : يكي از مشكلات ما مطالعه كم است و سرانه مطالعه در ايران پايين است بهترين شرايط كنوني استفاده از سايت هاي مجازي است كه انبوهي از اطلاعات شخصيت فاطمه زهرا (س) است.

وي ادامه داد : بانوان ما به راحتي مي توانند زمان را مديريت كنند و كمبود وقت نداشته باشند.

سيدي گفت : مشكل ما اين است كه از تعاليم اهل بيت (ع) فاصله گرفته ايم و اگر جوانان ما از سبك و سيره فاطمه زهرا (س) آشنا شوند تحمل و سازگاري بيشتر مي شود و در صحنه هاي مختلف زندگي از آن استفاده كنيم

وي بيان كرد : زندگي حضرت فاطمه (س) شيرين تر از رمان هاي افسانه اي است و حتي ايشان نسبت به رنگ لباس كودكان نيز توجه داشتند و ما بايد از اين تعاليم استفاده كنيم تا راهگشاترين كليد براي حل مشكلات خانوادگي باشد.

طاهرخاني مسئول سازمان بسيج كارمندان استان قزوين : سال 92 از سوي مقام معظم رهبري از سوي مقام معظم رهبري حماسه سياسي و حماسه اقتصادي نامگذاري كرده اند : حماسه سياسي تبلور و ظهور آن در انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا اتفاق خواهد افتاد.
وي در ادامه اظهار كرد : حماسه سياسي 2 جنبه دارد كه يكي از جنبه هاي آن با حضور حداكثري تحقق مي يابد و مشتي بر دهان دشمنان خواهد بود و جنبه ديگر انتخابات اصلح براي رياست جمهوري است.
وي تاكيد كرد: مقام معظم رهبري معيارهايي را براي فرد اصلح اعلام كرده اند كه به درد رياست جمهوري بخورد و به فكر معيشت مردم باشد ، نقاط قوت رياست جمهوري قبلي را تقويت در نظر داشته باشند و نقاط ضعف را از بين ببرد ، پايپند به ارزش ها ، روحيه مقاوم داشته باشد ، توجه به اقتصاد مقاومتي ، تذهيب اخلاقي و نپرداختن به حواشي است.
وي بيان كرد : در حوزه اقتصاد مقاومتي بايد به اين نكته توجه داشت كه استفاده از كالاي خارجي مساوي با بيكر شدن يك نفر از كارگر است.
وي اشاره كرد : كارمندان خواهر به عنوان فرهيختگان جامعه با ارئه راهكار و جلسات متعدد براي ديگران باز كنند داريم و در اين همايش از سيره و سبك زندگي حضرت زهرا (س) ، نامگذاري سال ، موضوعات به روز در سال و وظايفي كه به حوزه زنان و خانواده برمي گردد.
وي در ادامه افزود : امسال كه به حماسه سياسي و حماسه اقتصادي نام گرفته ما بايد براي تحقق حماسه اقتصادي زندگي و سيره حضرت فاطمه زهرا (س) و در حوزه سياسي از ولايت مداري و پيروي از ولايت فقيه رل سرلوحه زندگي خود قرار دهيم.
در انتهاي اين همايش از 2 بانوي برتر استان تجليل شد.
كشاورز اصل كارمند اداره كل محيط زيست استان قزوين و صغري بهرامي اداره كل آموزش و پرورش استان قزوين است.
انتهای پیام/3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان