۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین فرهنگ‌‌سازی و افزایش کیفیت دو رکن حمایت از تولید ملی است
کد خبر: ۴۶۰۵۵ نویسنده: abdollahi تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

فرهنگ‌‌سازی و افزایش کیفیت دو رکن حمایت از تولید ملی است

قزوین - نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: فرهنگ سازی و افزایش کیفیت دو رکن حمایت از تولید ملی است که تحقق آنها باید در راستای حمایت از تولید ملی در دستور کار قرار گیرد.

فرهنگ‌‌سازی و افزایش کیفیت دو رکن حمایت از تولید ملی است

به گزارش خبرنگار صبح قزوین ، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی ظهر پنچ شنبه در آستانه ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع در دیدار با مدیر عامل و مسئولان شرکت شهرک های صنعتی استان قزوين بیان کرد: ایجاد فرصت های شغلی مناسب و تامین معاش در زندگی انسان ها نقش بسیار مهمی دارد که این مهم با فرهنگ سازی، به ظهور رساندن استعدادها و بيدار كردن ذهن های خاموش محقق می شود.

وی با اشاره به روی آوردن به رقابت سالم و پرهیز از رقابت های ناسالم در عرصه تولید اظهار داشت: می توان در این زمینه با استمداد از اصل ولایت رقابت سالم و وجدان کاری را در امر تولید به کار بست.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: فرهنگ سازی و افزایش کیفیت دو رکن حمایت از تولید ملی است که تحقق آنها باید در راستای حمایت ازتولید ملی در دستور کار قرار گیرد.

قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوين نیز در ادامه این دیدار گفت: در حال حاضر بيش از ۹۰ درصد از كل واحدهای صنعتی كشور در دسته صنايع كوچک قرار دارند.

ناصحی ادامه داد: این آمار بالا  نمایانگر ضرورت اهميت و توجه جدي به این بخش است  که بر همین اساس همه مسئولين باید در راستای رفع مسائل و مشکلات صنايع كوچك همت و تلاش دو چندانی را به منصه ظهور برسانند.

وی ادامه داد:یکی از دلایل مهم اهمیت و ارزش صنایع کوچک در این است که با سرمايه گذاری های بسيار اندک در صنايع كوچك مي توان امكان اشتغال قابل توجهی را فراهم کرد تا جایی که  در حال حاضر با ۲۴ درصد  سرمايه گذاری در اين بخش شاهد اشتغالزایی ۴۲ درصدی هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان