۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین نعمت‌زاده مصوبه وام ۱۰ میلیونی به زوج‌های جوان را به ما ابلاغ نکرده!
کد خبر: ۴۵۹۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس اتحادیه لوازم‌‌خانگی:

نعمت‌زاده مصوبه وام ۱۰ میلیونی به زوج‌های جوان را به ما ابلاغ نکرده!

طحان‌پور گفت: به هیچ وجه مخالف اجرای این طرح نیستیم و از عملی شدن آن استقبال هم می‌کنیم؛ کاری نکنیم که مردم فکر کنند آنها را سرکار گذاشتیم!/ کسی با ما هماهنگ نکرده!

نعمت‌زاده مصوبه وام ۱۰ میلیونی به زوج‌های جوان را به ما ابلاغ نکرده!
به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین ، محمد طحان پور رئیس اتحادیه لوازم خانگی در خصوص شایعات پیرامون مخالفت اتحادیه لوازم خانگی با مصوبه ابلاغی معاون اول رئیس جمهور در خصوص اعطای تسهیلات 10 میلیونی ازدواج برای خرید کالاهای با داوم تولید داخل اظهار کرد: به هیچ وجه مخالف اجرای این طرح نیستیم و از عملی شدن آن استقبال هم می کنیم، اما مشکل اینجاست که وزارت صنعت در این زمینه هیچ همکاری با ما نمی کند و ما را در جریان این مصوبه قرار نداده است.
وی خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات خرید لوازم خانگی با دوام تولید داخل باید با هماهنگی اتحادیه لوازم خانگی باشد در غیر اینصورت عملیاتی نیست.
رئیس اتحادیه لوازم خانگی با انتقاد از وزارت صنعت به نسیم بیان کرد: به نظر می رسد وزارت صنعت عزمی برای اجرای این طرح ندارد، زیرا اگر عزمی در این باره داشت حداقل از ما می خواست تا واحدهای فروش واجد شرایط که کالاهای تولید داخل با دوام عرضه می کنند را به آنها عرضه کنیم.
طحان پور تصریح کرد: ما به دنبال حمایت از کالای داخلی هستیم، اما به قیمت کسب رضایت مردم؛ بنابراین نباید مسئولان، مردم در شرایطی قرار دهند که آنها فکر کنند سرکار هستند.
وی با تقدیر از ایلاغ این طرح توسط معاون اول رئیس جمهور به نسیم عنوان کرد: این طرح که از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شده است، طرح بسیار خوبی است و ما می توانیم با 10 میلیون تومان وام بهترین نوع لوازم خانگی تولید داخل را در اختیار آنها قرار دهیم.
رئیس اتحادیه لوازم خانگی عدم هماهنگی وزارت صنعت با این اتحادیه را برای عرضه لوازم خانگی با دوام تولید داخل به زوج های جوان را مضر دانست و به نسیم گفت: باید هماهنگی لازم را با ما انجام می دادند، زیرا ممکن است ما از بین 150 واحد فروش 15 واحد را معرفی کنیم و تضمینی نیست که هر واحد فروش لوازم خانگی بتواند کالای با دوام تولید داخل در اختیار زوج های جوان قرار دهد.
وی با انتقاد از بانکها عنوان کرد: بانکها هم در این زمینه همکاری نمی کنند و تضمین های لازم را ارائه نمی دهند، بنابراین سرگردانی زوجهای جوان در حال حاضر برای بهره مندی از این تسهیلات افزایش پیدا کرده است.


منبع: نسیم
انتهای پیام/7008

منبع: نسیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان