۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی از آثار فاخر خبرنگاران حمایت می کند
کد خبر: ۴۵۹۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون وزیر:

وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی از آثار فاخر خبرنگاران حمایت می کند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این وزارتخانه از خانه مطبوعات و آثار فاخر و ارزشمند هنرمندان، خبرنگاران و اهالی فرهنگ حمایت می کند.

وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی از آثار فاخر خبرنگاران حمایت می کند
به گزارش سرویس فرهنگی صبح قزوین ، علی اصغر کاراندیش مروستی پنجشنبه شب در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در مشهد افزود: حمایت از خانه مطبوعات در استان ها از وظایف وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی است از این رو امسال 500 میلیون ریال به خانه مطبوعات استان خراسان رضوی اختصاص یافته که امید است کمکی به این مجموعه باشد.
وی با بیان اینکه آثار فاخر و ارزشمند هنرمندان، خبرنگاران و اهالی فرهنگ مورد حمایت جدی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی قرار می گیرد از خبرنگاران خواست آثار فاخر خود را به این وزارتخانه ارسال کنند.
وی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و یاد شهید «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: کار خبرنگاران، بسیار دشوار است و ساعت و شب و روز نمی شناسد.
کاراندیش مروستی افزود: برای خبرنگاران سختکوش که تمام وقت خود را صرف اطلاع رسانی به مردم می کنند؛ آرزوی موفقیت داریم.
وی اظهارکرد: وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی آماده رفع هرگونه مشکل مربوط به جامعه فرهنگی و هنری کشور است و از مساعدت مادی و معنوی در این زمینه دریغ نمی کند.
در این مراسم که در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار با حضور استاندار خراسان رضوی در باغ ملک شاندیز برگزار شد؛ از پیشکسوتان و بازنشستگان عرصه خبر در این استان قدردانی به عمل آمد.


منبع: ایرنا
انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان