۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین خبرنگاری هنر کشف و درک حقیقت و بیان دلیرانه آن است
کد خبر: ۴۵۹۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رییس سازمان بهزیستی:

خبرنگاری هنر کشف و درک حقیقت و بیان دلیرانه آن است

رییس سازمان بهزیستی کشور در پیامی با گرامی داشت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) گفت: خبرنگاری حرفه نام آوری و نان آوری نیست؛ هنر کشف و درک حقیقت و بیان دلیرانه آن است.

خبرنگاری هنر کشف و درک حقیقت و بیان دلیرانه آن است
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، در ابتدای پیام تبریک «انوشیروان محسنی بندپی» به مناسبت 17 مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید «محمود صارمی» و گرامیداشت روز خبرنگار آمده است، قسم به قلم و آنچه می نگارد!این آیه از سوره «قلم» در قرآن کریم حرمت، قداست و رسالت قلم را چنان آشکار و شیوا بیان می کند که گویی قلم، گرانبهاترین ابزاری است که خداوند برای روشنگری و حقیقت گویی به بشر اهدا کرده است. نگاشتن و به خصوص نقل و انتشار صادقانه و بی کم و کاست اخبار وظیفه ای بس خطیر و دشوار است که خلوص و صداقت بی حد می طلبد.
در ادامه پیام معاون وزیر و و رییس سازمان بهزیستی کشور آمده است: خبرنگاری حرفه نام آوری و نان آوری نیست؛ هنر کشف و درک حقیقت و بیان دلیرانه آن است. چه بسیارند غیور مردان و آزاد زنانی که جان شیرین را در راه پاسداری از قلم حق نویس خود فدا کرده اند و نام آنان همواره بر تارک «حق گویی و آزاداندیشی» می درخشد و این افتخار را در فروغ جاودانه این سخن پربار مولای آزادگان حضرت امیرالمومنین علی (ع) یافته اند که «حق را بگو؛ گرچه هلاک شوی».
در ادامه این پیام آمده است: 17مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران آزاداندیش، پر تلاش و پرشور حوزه اجتماعی و بهزیستی تبریک و تهنیت می گویم و ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی برای فرهیختگان اهل قلم، امیدوارم حق جویی و راستگویی آرمان همه ما باشد.


منبع: ایرنا
انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان