۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین انتقال فرهنگ اصیل ایرانی به جهان از محسنات رسانه ملی است
کد خبر: ۴۵۶۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان البرز در دیدار با مدیرکل صداو سیما مرکز قزوین:

انتقال فرهنگ اصیل ایرانی به جهان از محسنات رسانه ملی است

فرماندار شهرستان البرز گفت: جاری سازی فرهنگ اصیل ایرانی در جای جای جهان یکی از محسنات رسانه ملی است.

 انتقال فرهنگ اصیل ایرانی به جهان از محسنات رسانه ملی است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، غلامرضا حسن پور فرماندار شهرستان البرز به همراه امام جمعه شهر الوند، اعضا شورای تامین و شهرداران شهرستان با مدیرکل صداو سیما مرکز قزوین دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست که در محل اداره کل صداو سیما استان برگزار شد، حسن پور فرماندار شهرستان البرز جاری سازی فرهنگ اصیل ایرانی در جای جای جهان را یکی از محسنات رسانه ملی دانست و اظهار کرد: همدلی موجود در میان مسئولین شهرستان البرز نشأت گرفته از مساعدت های به عمل آمده از سوی مدیران این شهرستان می‌باشد.
وی اذعان کرد: سیاست‌های صداو سیما در چارچوب قوانین باید بگونه ای باشد که تلاش مسئولین را در شرایط حاضر که با کمترین امکانات بیشترین تلاش را به منظور رفاه حال مردم انجام می‌دهند به تصویر کشیده و دلگرمی لازم را ایجاد نماید.
فرماندار شهرستان البرز ادامه داد: یکی از اقدامات فرهنگی در دست اقدام در شهرستان البرز را برگزاری جشنواره هندوانه دیم شریف آباد است که با تلاش شهرداری شریفیه در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
وی در ادامه اضافه کرد: امیدوارم در آینده نزدیک این حرکت به یک جشنواره ملی تبدیل شود که در آن ضمن توجه به صرفه جویی در مصرف آب به عنوان کالای استراتژیک ، ترویج کشاورزی دیم و سنتی ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی شهرستان را کاربردی و با توجه به ایجاد نشاط اجتماعی در میان مردم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
حسن پور در پایان این نشست ضمن تشکر از مجموعه صداو سیما اعتماد را مهم ترین سرمایه رسانه ملی خواند و اشاره کرد: آگاه سازی در خصوص برنامه های موجود میتواند در ایجاد این اعتماد در افکار عمومی موثر واقع شود.
انتهای پیام/2002

منبع: رصدی

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان