۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین متقاضیان استخدامی آموزش و پرورش از ساعت ۱۷ امروز به سایت سنجش مراجعه کنند
کد خبر: ۴۵۵۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

اطلاعیه مربوط به ثبت نام

متقاضیان استخدامی آموزش و پرورش از ساعت ۱۷ امروز به سایت سنجش مراجعه کنند

متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ساعت ۱۷ امروز می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه اطلاعیه‌های مربوط نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

متقاضیان استخدامی آموزش و پرورش از ساعت ۱۷ امروز به سایت سنجش مراجعه کنند
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز 15 مرداد آغاز شده و تا روز چهارشنبه 21 مرداد ادامه دارد.
طبق اعلام سازمان سنجش متقاضیان برای ثبت‌نام در آزمون استخدام پیمانی در مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش در سال 1394 از ساعت 17 امروز می‌توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.
متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی باید با مطالعه اطلاعیه مربوط در خصوص رشته‌های تحصیلی در مقاطع مورد پذیرش در شهرهای مختلف نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند که این اطلاعیه‌ها نیز از عصر امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.
به گزارش تسنیم، آزمون استخدامی آموزش و پرورش در روز جمعه 27 شهریور توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود و 5 هزار نفر برای دوره‌های تحصیلی مختلف مورد پذیرش قرار می‌گیرند که از این تعداد 1300 نفر از میان خانواده شهدا و ایثارگران هستند.
پذیرفته‌شدگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مدت یک سال در دانشگاه فرهنگیان تحت آموزش‌های خاص برای آشنایی با شغل معلمی قرار می‌گیرند و پس از اتمام این دوره آموزشی یک ساله یک بار دیگر نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که پس از موفقیت در ارزیابی دوم و کسب گواهینامه صلاحیت معلمی می‌توانند به آموزش و پرورش راه یابند.


منبع: تسنیم
انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان