۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین همکاری فعال نیروی انتظامی با ستاد بزرگداشت دفاع مقدس در هفته گرامیداشت دفاع مقدس
کد خبر: ۴۵۵۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۴ ساعت: ۱۹:۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

همکاری فعال نیروی انتظامی با ستاد بزرگداشت دفاع مقدس در هفته گرامیداشت دفاع مقدس

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: نیروی انتظامی استان در هفته گرامیداشت دفاع مقدس، همکاری فعال در زمینه پوشش ترافیکی، امنیتی و سایر موارد،خواهد داشت.

 همکاری فعال نیروی انتظامی با ستاد بزرگداشت دفاع مقدس در هفته گرامیداشت دفاع مقدس
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، پیش از ظهر امروز نشست ستاد هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن باقرالعلوم(ع) مدیریت بحران استانداری قزوین با حضور مسئولین استانی برگزار شد.
سردار محمدرضا میرحیدری،  در این نشست ابراز کرد: نیرو انتظامی استان قزوین در رابطه با ماموریت‌های خود در استان، با اعلام برنامه‌ها توسط ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، همکاری فعال در زمینه پوشش ترافیکی، امنیتی و سایر موارد، با این ستاد خواهد داشت.
وی افزود: در برنامه های برون سازمانی نیز پیش بینی شده است که از طریق نهادهای جمعی نیروهای مسلح و با همکاری فرماندهان شهرستان‌ها همکاری‌های لازم انجام شود.
میرحیدری اظهار کرد: طبق برنامه ریزی‌های به عمل آمده در طول هفته دفاع مقدس فرماندهان شهرستان‌ها با کلیه خانواده‌های شهدا و جانبازان و آزادگان دیدار کنند.
وی درباره دیگر برنامه‌های فرماندهی انتظامی استان، گفت: در این هفته از فرماندهان عالی دفاع مقدس در ستاد فرمادهی انتظامی دعوت به عمل خواهد آمد تا فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید نیز شناسانده شود.
فرمانده نیروانتظامی قزوین عنوان کرد: در نیروی انتظامی برنامه ریزی شده است که کلیه معاونین و فرماندهان، هر کدام به خانواده یکی از شهدای ناجا به صورت ماهانه سرکشی کنند و پس از رصد وضعیت آنان، گزارشی به مدیریت ایثارگران دهند.
وی تاکید کرد: با وجود اینکه ناجا در حوزه درمانی طرف قرارداد با پزشکان است، در عین حال برای خانواده هر شهید یک پزشک ویژه در نظر گرفته شده است که موظف است هر ماه وضعیت سلامتی والدین شهدا را چکاپ کرده و آخرین وضعیت آنان را گزارش دهد.
انتهای پیام/7006



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان