۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین برگزاری نخستین اختتامیه دوره های آموزشی فرهنگسرای بانو
کد خبر: ۴۵۵۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

برگزاری نخستین اختتامیه دوره های آموزشی فرهنگسرای بانو

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: مراسم نخستین اختتامیه دوره های آموزشی، تجلیل از کارآفرینان برتر فعال فرهنگی عرصه شهروندی و تقدیر از برگزیدگان اعضای کتابخانه بانو در کنکور سراسری برگزار می شود.

  برگزاری نخستین اختتامیه دوره های آموزشی فرهنگسرای بانو
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، سعید وزیری نژاد، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: مراسم نخستین اختتامیه دوره های آموزشی، تجلیل از کارآفرینان برتر فعال فرهنگی عرصه شهروندی و تقدیر از برگزیدگان اعضای کتابخانه بانو در کنکور سراسری 25 مرداد ماه در فرهنگسرای بانو برگزار می شود.
این مسئول افزود: امسال بيش از 50 عنوان کلاس آموزشي در فرهنگسراي بانو در بخشهاي مختلف قرآني، هنري، علمي، رايانه، بهداشت و سلامت، هنرهاي دستي در اين سازمان دایر می‌باشد.
وی اظهار داشت: علاقه مندان، شرکت در این کلاس ها می توانند در ساعات اداری به واحد آموزش فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) مراجعه کنند، ثبت نام در این کلاس ها بهترین فرصت برای خانواده ها می باشد تا در جلوگیری از آسیب های اجتماعی و رشد و بروز خلاقیت فرزندانشان از برنامه های آموزشی این سازمان بهره مند شوند.
وزیری نژاد خاطرنشان کرد: اوقات فراغت یکی از مهم‌ترین و بهترین مقاطع زمانی برای آموزش و کسب مهارت نوجوانان و جوانان است، در همین راستا برنامه هایی آموزشی متنوعی در دستور کار سازمان قرار گرفته است، البته ارتقاء کیفی برنامه های اوقات فراغت نیازمند همکاری و اهتمام کامل همه‌ی نهادها و دستگاه‌های مرتبط است.
انتهای پیام/7003

منبع: روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان