۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اسامی چند برابرظرفیت آزمون استخدامی مشترک اعلام می‌شود
کد خبر: ۴۵۵۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فردا

اسامی چند برابرظرفیت آزمون استخدامی مشترک اعلام می‌شود

بر اساس اعلام سازمان سنجش، اسامی چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور روز پنج‌شنبه ۱۵ مردادماه منتشر می‌شود.

 اسامی چند برابرظرفیت آزمون استخدامی مشترک اعلام می‌شود
به گزارش سرویس دانشگاه صبح قزوین، اطلاعیه سازمان سنجش در زمینه اعلام اسامی چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org قرار گرفت.

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش، رتبه‌بندی آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب حدنصاب شده‌اند، براساس نتایج حاصل از نمرات دروس عمومی و اختصاصی، سابقه خدمت، بومی شهر یا استان و اولویت‌های قانونی (ایثارگران و معلولان) و سایر شرایط مندرج در دفترچه صورت گرفته است و کارنامه این داوطلبان از روز پنج‌شنبه 15 مردادماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

داوطلبانی که در ردیف چندبرابر ظرفیت پذیرش انخستین رشته شغل – محل انتخابی قرار گرفته‌اند، لازم است براساس اطلاعیه مربوط که به همراه اسامی معرفی‌شدگان برروی سامانه این سازمان قرار می‌گیرد با در دست داشتن مدارک اعلام شده برای تحویل مدارک یا انجام مصاحبه تخصصی و یا سایر مراحل گزینشی به دستگاه ذی‌ربط مراجعه کنند.

شایان ذکر است، عدم مراجعه برای تحویل مدارک یا عدم شرکت در مصاحبه استخدامی در موعد مقرر به منزله انصراف از مراحل پذیرش و استخدام تلقی می‌شود.


منبع: خبرگزاری دانشجو
انتهای پیام/7008

منبع: خبرگزاری دانشجو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان