۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۱۸۰۰ استادکار جذب آموزش و پرورش می شوند
کد خبر: ۴۵۵۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش:

۱۸۰۰ استادکار جذب آموزش و پرورش می شوند

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، از استخدام ۱۸۰۰ استادکار در آموزش و پرورش خبر داد.

۱۸۰۰ استادکار جذب آموزش و پرورش می شوند
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، علی زرافشان درباره جذب استادکار با مدرک فوق‌دیپلم در استخدام وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: یکی از بخش‌های مهم در آموزش‌های هنرستانی، وجود استادکار و سرپرست بخش است.

وی افزود: این استادکارها مهارت را به دانش‌آموزان یاد می‌دهند و افرادی که دروس را تدریس می‌کنند به آنان هنرآموز می‌گوییم، اما وقتی دانش‌آموزان وارد کارگاه می‌شوند، زیر نظر استادکار فعالیت‌های عملی و مهارتی را یاد می‌گیرند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نقش استادکار در هنرستان‌ها جدی است، بیان کرد: ظرف چند سال گذشته هیچ استخدام استادکاری نداشته‌ایم، اما اکنون تعداد هزار و ۸۰۰ سهمیه برای جذب استادکار از ۵ هزار استخدامی وزارت آموزش و پرورش به این معاونت داده شده است.

وی با بیان اینکه استخدام استادکار موجب ارتقای کیفیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌شود، عنوان کرد: ما تاکید بر استخدام نیروی فوق‌دیپلم که از فارغ‌التحصیلان هنرستان‌ها و آموزشکده‌های ما هستند، تاکید داریم.

زرافشان ادامه داد: افرادی که دارای مدرک لیسانس هستند دانش نظری دارند، اما استادکارها در بخش مهارتی توانمندی‌های زیادی دارند که می‌توانند به دانش‌آموزان انتقال دهند.

آزمون استخدامی ۵ هزار نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش ۲۷ شهریور ۹۴ برگزار می‌شود.


منبع: مهر
انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان