۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مربی بسیار شجاعی هستم/برای بازی دادن به طارمی سخت در فشار هستم
کد خبر: ۴۵۵۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

برانکو:

مربی بسیار شجاعی هستم/برای بازی دادن به طارمی سخت در فشار هستم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره این که گفته می شود وی مربی محتاطی است و کم ریسک می کند، گفت: مربی بسیار شجاعی هستم و ریسک هم می کنم به طوری که به کمندانی (بازیکن جوان پرسپولیس) بازی دادم.

مربی بسیار شجاعی هستم/برای بازی دادن به طارمی سخت در فشار هستم
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین، برانکو ایوانکوویچ با حضور در برنامه تلویزیونی «امشب» که از شبکه اول سیما پخش شد در پاسخ به این سئوال که آیا نتایج تیم ملی ایران را با هدایت کی روش دنبال می کرده یا خیر و این که عملکرد تیم ملی را چطور ارزیابی می کند، اظهار کرد: همین که تیم ملی ایران توانست به جام جهانی راه یابد، یک مطلوب است و ایران توانست در جام جهانی 2014 برزیل نتیجه مطلوبی بگیرد.
سرمربی پیشین تیم ملی کشورمان اضافه کرد: ایران در جام جهانی برزیل بازی خوبی را مقابل نیجریه و آرژانتین به نمایش گذاشت اما فکر می کنم در مقابل بوسنی شجاعت کمی به خرج داد.
وی درباره عملکرد خود در تیم ملی و این که او یک مربی نتیجه گراست، گفت: در زمان من، تیم ملی ایران در بازی های آسیایی بوسان کره جنوبی اول شد و کره را در خاک خودش شکست دادیم. در زمان من متوسط گل زده تیم ملی در هر بازی 2.7 درصد و 80 درصد بازی های تیم ملی همراه با پیروزی بود و تعداد زیادی بازیکن جوان در جام جهانی حضور داشتند.
برانکو با بیان این که نتیجه مهم ترین فاکتور است، افزود: اگر یک تیم نتیجه بگیرد، بازیکنان حرفه ای به آن تیم می آیند، اسپانسرها برای حمایت، اقبال بیشتری نشان می دهند و رضایت مدیران باشگاه نیز افزایش می یابد.
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که گفته می شود، مهدی طارمی را دوست ندارد، اظهار کرد: از کجا شنیدید که طارمی را دوست ندارم؟ اگر طارمی در هفته نخست لیگ برتر بازی نکرد به دلیل محرومیت اش بود.
وی افزود: طارمی پتانسیل بازی کردن در تیم های اروپایی را دارد و می تواند بهتر از این هم بشود. البته همه بازیکنانم این طور هستند.
برانکو همچنین در پاسخ به این پرسش که او با دور زدن بلاژویچ، سرمربی تیم ملی ایران شد، گفت: چیرو یکی از بهترین مربیان جهان است و من 7 سال با او همکاری کردم. وقتی او برای کار به ایران دعوت شد از من هم خواست تا در کنارش باشم.
سرمربی پرسپولیس تهران ادامه داد: حضور در ایران برای من یک تجربه جدید بود اما نتوانستیم به اهدافی که می خواهیم برسیم. البته فدراسیون فوتبال از بلاژویچ خواست قراردادش را تمدید کند اما او نپذیرفت و دو ماه بعد پیشنهاد قبول سرمربیگری تیم ملی ایران به من شد و من نیز چون ایران را می شناختم، قبول کردم.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا در دیدار هفته دوم لیگ برتر به طارمی بازی می دهد یا خیر گفت: متاسفانه شما برای طارمی مشکل ایجاد کردید. الان اگر به طارمی بازی بدهم می گویند به خاطر حرف های شما بوده است و سخت در فشار هستم.
برانکو افزود: فردا قبل از رفتن به اهواز یک نوبت تمرین داریم اما الان نمی دانم با طارمی چکار کنم؟.
وی در خصوص گرم کردن تیم پرسپولیس در راهروهای هتلی در ریاض در لیگ قهرمانان آسیا گفت: گرم کردن و انجام حرکات کششی در راهرو هتل ها امری عادی است.
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که گفته می شود تیم برای تمرین کردن در مرکز ورزشی هتل پول نداشته و مجبور شده در راهرو گرم کند، گفت: چنین چیزی صحت ندارد. متاسفانه در ریاض یک مقدار بی ادب بودند. آنها برای 20 دقیقه گرم کردن، 3 هزار دلار می خواستند و به همین دلیل من موافقت نکردم.


منبع: ایرنا
انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان