۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین دولت به جد پیگر بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان است
کد خبر: ۴۵۵۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فانی:

دولت به جد پیگر بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان است

وزیر آموزش و پرورش در دیدار با تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به جدّ پیگیر تامین نظر فرهنگیان و بهبود وضعیت معیشتی آنهاست و حفظ شأن و شخصیت معلمان یک امر راهبردی است و همه تلاش خویش را معطوف داشته ایم تا حرمت معلمان پاس داشته شود.

 دولت به جد پیگر بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان است
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، علی اکبر فانی روز سه شنبه در حاشیه سی دومین اجلاس روسا و مدیران آموزش و پرورش در دیدار با نماینده اردکان با بیان اینکه استان یزد در عرصه تعلیم و تربیت افتخار آفرین است و از همه فرهنگیان استان نیز صمیمانه سپاسگزارم افزود: عنایت دولت و توجه نمایندگان مجلس بویژه نماینده اردکان نسبت به حل مشکلات آموزش و پرورش و فرهنگیان در سطح کشور و استان قابل توجه و قدردانی است.
وی گفت: دولت در تلاش است تا با گشایش فراهم آمده در دوران پسا تحریم، حل مشکلات آموزش و پرورش را در اولویت قرار دهد.
وزیر آموزش و پرورش با قبول دعوت نماینده مردم اردکان گفت: در آینده نزدیک برای بررسی مشکلات آموزش و پرورش استان یزد و تجلیل از معلمان و فرهنگیان متعهد و دانش آموزان ساعی و مستعد استان یزد، به این استان سفر خواهم کرد.

** مجلس برای حمایت از آموزش و پرورش، عزمی جزم دارد

در ادامه این دیدار نماینده مردم اردکان گفت: خوشبختانه نمایندگان مجلس برای حمایت از آموزش و پرورش در پیشبرد برنامه های آموزشی که بستر ساز تربیت نسل آینده و رقم خوردن توسعه و پیشرفت کشور می باشد، عزمی جزم دارند و امیدوارم هر چه زودتر مشکلات پیش رو، به حداقل برسد.
وی ادامه داد: مسئولان در استان یزد با پیشینه و قدمت والای فرهنگی، وظیفه خویش می دانند از معلمان و آموزش و پرورش حمایت همه جانبه ای داشته باشند.
تابش با تشکر از مدیران ، معلمان و همه دست اندرکاران تعلیم و تربیت استان ، دانش آموزان مستعد و اولیاء متعهد آنها که افتخار 21 سال کسب بالاترین رتبه قبولی در سطح کشور را نصیب خویش کردند گفت: لزوم حفظ شأن و شخصیت فرهنگیان و برخورد واقع بینانه با مطالبات صنفی آنها و حفظ حرمت فرهنگیان بسیار حائز اهمیت و مورد انتظار است.
وی از وزیر آموزش و پرورش دعوت کرد تا برای تجلیل از برترینهای کنکور و معلمان و فرهنگیان نمونه؛ و بررسی مشکلات و مسائل آموزش و پرورش به یزد و شهرستان اردکان سفر کند.


منبع: ایرنا
انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان