۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پورحیدری; هر فردی که تحمل ندارد و می‌خواهد چیزی بگوید به ورزشگاه نیاید
کد خبر: ۴۵۴۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

بازی با ملوان حساسیتی برای ما ندارد

پورحیدری; هر فردی که تحمل ندارد و می‌خواهد چیزی بگوید به ورزشگاه نیاید

سرپرست تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که بازی با ملوان و تقابل با امیر قلعه‌نویی حساسیتی برای آنها ندارد.

پورحیدری; هر فردی که تحمل ندارد و می‌خواهد چیزی بگوید به ورزشگاه نیاید
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین، منصور پورحیدری در مورد شرایط استقلال برای دیدار مقابل ملوان بندرانزلی اظهار داشت: هفته به هفته بهتر خواهیم شد و بازیکنان محروم، مصدوم و خارجی نیز در حال اضافه شدن به جمع ما هستند. دو بازیکن خارجی مشغول آماده کردن خود هستند و محرومیت هرایر مگویان هم به پایان رسیده است. با این حال خسرو حیدری و میلاد فخرالدینی مصدوم هستند و حنیف عمران‌زاده نیز محروم.
وی در پاسخ به این سوال که تقابل استقلال با امیر قلعه‌نویی چقدر حساسیت دارد، گفت: این موضوع برای رسانه‌‌ها حساس است اما برای ما هیچ فرقی نمی‌کند. هم امیر قلعه‌نویی و هم پرویز مظلومی استقلالی هستند. هر دو مربی در تیم‌های خود مسئولیت دارند و برای‌ تیم خودشان تلاش می‌کنند و این مسئله حرفه‌ای است.
«برای ما دیدار با ملوان مانند بازی با سیاه‌جامگان است». سرپرست تیم استقلال با بیان این جمله تصریح کرد: این بازی برای استقلال حساسیتی ندارد و مانند همه مسابقات تنها 3 امتیاز دارد. از هواداران استقلال خواهش می‌کنم مواظب باشند اسیر برخی افرادی که قصد ایجاد حاشیه دارند و می خواهند شیطنت کنند، نشوند. هر فردی که تحمل ندارد و می‌خواهد در ورزشگاه چیزی بگوید، به ورزشگاه نیاید. نام استقلال نه تنها از من، بلکه از همه بزرگتر است و همه باید برای نام استقلال تلاش کنند.
پورحیدری در خصوص اینکه پرویز مظلومی به حنیف عمران‌زاده اجازه حضور در تمرینات گروهی را نداده است، به تسنیم گفت: این درخواست مظلومی بوده و بهتر است خودش در این زمینه پاسخ بدهد. من از این صحنه دور بودم و متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد.


منبع: تسنیم
انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان