۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین چهارمین پیروزی متوالی تیم ملی ب والیبال ایران/ تایلند نیز مغلوب شد
کد خبر: ۴۵۴۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

والیبال قهرمانی آسیا

چهارمین پیروزی متوالی تیم ملی ب والیبال ایران/ تایلند نیز مغلوب شد

تیم ملی ب والیبال ایران در چهارمین مسابقه خود در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا موفق به شکست تایلند شد.

چهارمین پیروزی متوالی تیم ملی ب والیبال ایران/ تایلند نیز مغلوب شد
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین، مرحله دوم هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ظهردوشنبه آغاز شد که تیم های ایران، چین تایپه، کره جنوبی، تایلند، قطر، استرالیا، چین و ژاپن برای مقام های اول تا هشتم در دو گروه این مرحله مبارزه خواهند کرد.
تیم ملی ب والیبال ایران در این مرحله و از ساعت 19 و 45 دقیقه در چهارمین جدال خود در هجدهمین دوره مساباقت والیبال مردان قهرمانی آسیا به مصاف تایلند رفت و این تیم را سه بر صفر از پیش رو برداشت تا چهارمین پیروزی متوالی خود را در این رقابت ها کسب کرده باشد.
ملی پوشان والیبال ایران در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 11و 25 بر 20 به پیروزی رسیدند تا با کسب 12 امتیاز در مجموع دو مرحله صدرنشین گروه خود شوند. تیم ملی ب والیبال ایران در این مرحله با تیم های کره جنوبی، تایلند و چین تایپه همگروه است.
تیم ملی ب والیبال ایران در این مسابقه نیز همانند سه مسابقه قبلی با ترکیب حمزه زرینی، مسعود غلامی، پوریا فیاضی، علی حسینی، فرهاد پیروت پور، مصطفی شریفات و محمدطاهر وادی حاضر شد.
تیم ملی ب والیبال ایران از ساعت 19 فردا سه شنبه در پنجمین مسابقه خود به مصاف کره جنوبی می رود.
محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به همراه شعبانی بهار معاون خود از جمله تماشاگران این مسابقه بودند.
همچنین اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی به همراه مربیان این تیم و ترکاشوند از دیگر تماشاگران این مسابقه که از جایگاه ویژه شاهد رقابت ملی پوشان ب ایران و تایلند بودند.
تیم ملی ب والیبال ایران در مرحله مقدماتی این رقابت ها نیز موفق به شکست سه بر صفر تیم های کویت، قزاقستان و چین تایپه شده بود که برد چین تایپه برای مرحله دوم نیز محسوب خواهد شد.
تیم های قزاقستان، کویت، پاکستان، عمان، هند، ترکمنستان، بحرین و سریلانکا نیز در مرحله دوم جام هجدهم برای رتبه های نهم تا شانزدهم با هم مسابقه می دهند.


منبع: ایرنا
انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان