۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین استعلام فدراسیون فوتبال از سازمان نظام وظیفه در مورد کارت معافیت فوتبالیست ها
کد خبر: ۴۵۳۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

ارسال نامه به سازمان وظیفه عمومی

استعلام فدراسیون فوتبال از سازمان نظام وظیفه در مورد کارت معافیت فوتبالیست ها

رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از ارسال نامه ای به سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی به منظور معرفی دقیق بازیکنانی که کارت های معافیت از خدمت شان ابطال شده است، خبر داد.

استعلام فدراسیون فوتبال از سازمان نظام وظیفه در مورد کارت معافیت فوتبالیست ها
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین، علی اکبر محمد زاده درمورد آخرین وضعیت پرونده بازیکنانی که کارت های معافیت از خدمت شان به دلیل جعلی بودن از سوی این سازمان ابطال شده است، اظهار کرد: حدود دو ماه پیش در این ارتباط نامه ای به سازمان نظام وظیفه نوشتیم و از آنها خواستیم افرادی که کارت معافیت از خدمت شان ابطال شده به همراه علت ابطال و نوع تخلف، دقیقا معرفی شوند.

این مقام مسئول در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با بیان اینکه در رای کمیته اخلاق، علت ابطال و تخلف اهمیت دارد، افزود: متاسفانه تا کنون از سوی سازمان نظام وظیفه پاسخی دریافت نکردیم و هر روزی که پاسخ استعلام در خصوص اسامی بازیکنان متخلف و علت ابطال کارت ها واصل شود، فورا رای صادر می کنیم.

محمدزاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این بازیکنان نقش مستقیم در این موضوع نداشتند و افراد و جاهای دیگری این تخلف را مرتکب شدند و بازیکنان صرفا در این بخش که می دانستند شایسته دریافت این کارت ها نیستند، مجازات و تنبیه می شوند.



**گل محمدی سند و مدرکی دارد ارایه کند


رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در مورد اظهار نظر اخیر یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن اصفهان مبنی بر اینکه برخی نتایج فوتبال خارج از زمین رقم می خورد ،گفت: گل محمدی از سرمربیان با اخلاق و خوب فوتبال ماست و سوابق خوبی دارد و از وی انتظار داریم از پیش داوری پرهیز کند.

وی با بیان اینکه نباید ارتباط دادن شکست ها به مسایل دیگر در بین افراد و سرمربیان مرسوم شود ،افزود: گل محمدی اگر برای گفته های خود سند و مدرکی دارد ارایه کند و ما در کمیته اخلاق آماده هستیم به موضوع رسیدگی کنیم.

محمدزاده گفت: چنانچه احساس کنیم این مساله به صورت فراگیر مطرح می شود و سرمربیان، شکست های خود را به مسایل دیگر ربط می دهند، کمیته اخلاق به موضوع ورود و برخورد می کند. ضمن اینکه جای طرح کردن این گونه مسایل در رسانه ها نیست و اگر افرادی اسناد و مدارک دال بر وجود تخلف دارند به کمیته اخلاق ارایه دهند و این تعهد اخلاقی را می دهم که در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود. http://sobheqazvin.ir/


منبع: ایرنا
انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان