۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین دنیا تسلیم خواسته های ماست/ با تحلیل درست آینده تحت مدیریت ما خواهد بود
کد خبر: ۴۵۳۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

صفار هرندی:

دنیا تسلیم خواسته های ماست/ با تحلیل درست آینده تحت مدیریت ما خواهد بود

صفارهرندی تاکید کرد: اگر امروز ما تحلیل درست و واقع بینانه ای داشته باشیم، آینده تحت مدیریت ما خواهد بود، چرا که امروز دنیا تسلیم حداقل خواسته های ما شده است و نباید اجازه دهیم که این قدرت از ما سلب شود.

دنیا تسلیم خواسته های ماست/ با تحلیل درست آینده تحت مدیریت ما خواهد بود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، محمد حسین صفار هرندی شامگاه یکشنبه در همایش طرح ولایت که با محوریت "گردش در مدار خورشید دوره خط امام" در سالن آمفی تئاتر دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد، با اشاره به این نکته که باید تلاش دانشجویان راه امام را در شرکت در این دوره‌ها قابل ستایش دانست و تحلیل‌های صحیح امروز را خبرهای قطعی آینده به شمار آورد، اظهار کرد: مباحثی که در نشست‌های دوسال گذشته دولت‌مردان آمریکایی که در محفل‌های سنا، کنگره و غیره مطرح شده مباحثی است که نشان می‌داد تحریم‌ها به اوج خود رسیده و تاثیرات آن در حال کاهش پیدا کردن است از همین رو تهدیدات نظامی را در دستور کار خود قرار داد.
وی بیان کرد: مهم‌ترین دلیلی که باعث شد ایالت متحده آمریکا با جمهوری اسلامی ایران بر سر میز مذاکره حاضر شود قدرت و نفوذپذیری ایران در منطقه خاورمیانه است به طوری‌ که کشور ایران قدرتمندترین تاریخ خود را سپری می کند که این قدرت ناشی از مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر فشارها و تحریم‌ها بود.
هرندی با توجه به ارزیابی غلط دشمنان جمهوری اسلامی که معادلات رایج جهانی خواستار این است که کشور ایران قبول کند به عنوان مهره‌ای در دست سران دولت‌ها در حال جابجایی است و از خود قدرتی ندارد، عنوان کرد: این یک ارزیابی غلط است و کشور ایران باید با حفظ قدرت و اقتدار خود این مسئله را برای دشمنان خود آشکار سازد که ملت ایران مهره‌ای در دست سران دولت‌های بیگانه نیست بلکه دارای چنان اقتدار و پایداری است که دشمنان و بیگانگان را مقهور خود ساخته است.
وی در رابطه با اقدامات نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: تهدید نظامی آمریکا علیه ایران نشان‌دهنده این است که دیگر تحریم‌ها پاسخگوی نیازهای سران ایالت متحده نیستند به طوری که بسیاری از بانک‌های کشورهایی همچون ژاپن  تحریم را شکسته و با جمهوری اسلامی ایران همکاری کردند.
صفارهرندی تاکید کرد: اگر امروز ما تحلیل درست و واقع بینانه ای داشته باشیم، آینده تحت مدیریت ما خواهد بود، چرا که امروز دنیا تسلیم حداقل خواسته های ما شده است و نباید اجازه دهیم که این قدرت از ما سلب شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به رعایت خطوط قرمز ترسیمی مقام معظم رهبری در مذاکرات افزود: اگر برخی خطوط ترسیم شده در مذاکرات رعایت نمی شد معظم له لحظه ای تحمل نمی کردند و همینطور جامعه ایران نیز فهم درستی از آن داشتند و با شنیدن خبر توافق برخورد با متانتی با آن داشتند.

وی اظهارکرد: تنها حدود 80 هزار نفر در کشور با شنیدن خبر توافق هسته ای به خیابانها آمده و جشن گرفتند و بیشتر مردم منتظر هستند تا ببینند نتیجه کار چه خواهد شد.
صفار هرندی در پایان گفت: بازرسی های بی رویه از مراکز هسته ای و همچنین مراکز نظامی ما استقلال کشور را زیر سووال می برد که طرف مقابل نتوانست در این خصوص امتیاز بگیرد.
انتهای پیام/6001

منبع: پوششی

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان