۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین برخی فدراسیون های ورزشی در امر آموزش رشد لازم را ندارند
کد خبر: ۴۵۳۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

گودرزی:

برخی فدراسیون های ورزشی در امر آموزش رشد لازم را ندارند

وزارت ورزش و جوانان گفت: برخی از فدراسیون های ورزشی در امر آموزش از رشد خوبی برخوردار نیستند و به نوعی در این زمینه متوقف هستند.

برخی فدراسیون های ورزشی در امر آموزش رشد لازم را ندارند
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین، محمود گودرزی در پنجاه و هشتمین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه آموزش در عرصه ورزش و جوانان امری فانتزی و هزینه ای نیست، افزود: آموزش اثربخش و با برنامه، بر بهبود شرایط سازمانی آثار خوبی دارد.

وی گفت: در موضوع آموزش در برخی فدراسیون ها با توقف روبرو هستیم؛ به طور مثال مدارس فوتبال زیادی در کشور داریم، ولی تاثیر چندانی بر رشد فوتبال کشور ندارند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: مساله آموزش مورد تاکید وزارتخانه است، انتخاب و کیفیت و تخصص این افراد به عنوان یک مساله تعلیم و تربیتی مدنظر ما خواهد بود .

گودرزی همچنین گفت: تلاش می کنیم ورزش و جوانان سهم مناسبی از احکام برنامه ششم توسعه داشته باشد.

سید مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی و پاسوار دبیر برنامه ششم توسعه نیز در این نشست گزارشی از روند پیشرفت این برنامه در بخش ورزش و جوانان ارائه کردند.

افشین مولایی مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزشی نیز اظهار داشت: نظم دادن به آموزش فدراسیون ها ، ایجاد یک نگرش، استاندارد بین المللی در موضوع آموزش و ایجاد تعامل آموزش و شفاف بین اداره های کل فدراسیون ها از جمله اهداف نظام نامه آموزش و وزارت ورزش و جوانان است .



منبع: ایرنا
انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان