۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین یک اکیپ هلال احمر در حال بررسی مشاهده شی نورانی هستند/تاکنون سقوط شی نورانی در هیچ منطقه ای تایید نشده
کد خبر: ۴۵۲۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

معاون امداد و نجات هلال احمر استان در مصاحبه اختصاصی با صبح قزوین:

یک اکیپ هلال احمر در حال بررسی مشاهده شی نورانی هستند/تاکنون سقوط شی نورانی در هیچ منطقه ای تایید نشده

معاون امداد و نجات هلال احمر استان گفت: یک اکیپ از هلال احمر استان در حال بررسی مشاهده شی نورانی هستند و سقوط این شی تایید نشده است./

یک اکیپ هلال احمر در حال بررسی مشاهده شی نورانی هستند/تاکنون سقوط شی نورانی در هیچ منطقه ای تایید نشده
حکمت هاشمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، در خصوص بررسی موضوع سقوط شئ نورانی در سه استان قزوین، زنجان و همدان اظهار کرد: موضوع سقوط شئ نورانی و منتسب دانستن آن به شهاب سنگ تا این لحظه تائید نشده است و گزارشات ارسال شده تا این لحظه ضد و نقیض می باشد.
وی در ادامه افزود: این شئ نورانی در منطقه آوج و محدوده زنجان و همدان توسط اهالی این منطقه مشاهده شده و در ارتفاعات ناپدید شده است.
معاون امداد و نجات هلال احمر استان اذعان داشت: با بررسی های صورت گرفته هنوز هیچ گزارش رسمی در خصوص اینکه این شئ نورانی به زمین برخورد کرده باشد وجود ندارد و هیچ خسارتی در روستاهای اطراف آن تائید نشده است.
این مسئول با بیان اینکه حضور این شئ نورانی در استان قزوین تائید نشده است ابراز کرد: این شئ توسط یکی از اهالی روستاهای آوج به صورت شئ نورانی که در ارتفاعات ناپدید شده است شب گذشته (پنج شنبه) مشاهده شد.
وی تصریح کرد: شب گذشته ساعت 21 و سی دقیقه با گزارش های ارسالی هلال احمر استان متوجه این قضیه شد و با اعزام اکیپی از سازمان در حال بررسی مشاهده شئ نورانی هستیم و در این رابطه با دهیاریها و فرمانداری های این مناطق از استان ارتباط گرفتیم و هیچ خسارتی تائید نشده است.
هاشمی عنوان کرد: شئ نورانی مذکور در محدوده قزوین، زنجان و همدان مشاهده شده است و با پیگیری هلال احمر استان از مسئولین استان زنجان سقوط هیچ جسمی در این منطقه تائید نشده است.
وی در پایان گفت: بررسی ها برای اطلاع از ماهیت این شئ نورانی و خسارات احتمالی در کشور ادامه دارد.
انتهای پیام/

منبع: jkjjnknklnk

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان