۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین دو گروه همیار زنان سرپرست خانوار در استان قزوین افتتاح شد
کد خبر: ۴۵۲۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۸ ساعت: ۱۰:۰ ↗ لینک کوتاه

معاون امور اجتماعی اداره بهزیستی استان قزوین:

دو گروه همیار زنان سرپرست خانوار در استان قزوین افتتاح شد

معاون امور اجتماعی اداره بهزیستی استان قزوین از افتتاح دو گروه همیار زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی در استان قزوین خبر داد.

دو گروه همیار زنان سرپرست خانوار در استان قزوین افتتاح شد

بهاره رحماني، معاون امور اجتماعی اداره بهزيستي استان قزوين در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به افتتاح دو گروه همیار زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی اظهار کرد: هدف از افتتاح گروه‌های همیار، تولید اقتصادی و ارتقاء سطح زندگی مددجویان است.

 وی افزود: این دو گروه در شهرستان‌های البرز و تاکستان در رشته خیاطی و فروش کالاهای ارزان قیمت فعالیت دارند.

معاون امور اجتماعی بهزيستي استان قزوين تصریح کرد: گروه‌های همیار با هدف ارتقاء و هم‌افزایی توانمندی‌های حرفه‌ای و اجتماعی با حداقل تعداد نفرات 5 نفر فعالیت می‌کنند.

رحمانی بیان کرد: زمینه‌های فعالیت گروه‌های همیار متفاوت بوده و شامل طیف وسیعی از فعالیت‌های خدماتی، تولیدی، آموزشی می‌باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: در اغلب موارد سرمایه اولیه گروه به شکل کمک‌های بلاعوض از سوی سازمان بهزیستی به زنان سرپرست خانوار واگذار می شود.

این مسئول میزان اعتبار تخصیص یافته به این دو گروه را در مجموع 460  میلیون ریال اعلام کرد و گفت: گروه‌های همیار به دو صورت دولتی و غیردولتی که توسط مراکز خصوصی و با اخذ امتیاز تاسیس از سازمان بهزیستی، ایجاد می‌شوند و دارای دو هدف اصلی ارتقای سطح اقتصادی و اجتماعی زنان سرپرست خانوار می‌باشد.

انتهای پیام/7003 

 

منبع: تولیدی

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان