۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین برگزاری دومین کارگاه آموزشی ویژه تاکسیرانان با حضور ۱۴۰تاکسیران
کد خبر: ۴۵۲۲۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول واحد آموزش سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد:

برگزاری دومین کارگاه آموزشی ویژه تاکسیرانان با حضور ۱۴۰تاکسیران

مسئول واحد آموزش سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: دومین کارگاه آموزشی ویژه تاکسیرانان در سال جاری با محوریت مباحث فرهنگی و با حضور ۱۴۰ نفر از تاکسیرانان برگزار شد.

برگزاری دومین کارگاه آموزشی ویژه تاکسیرانان با حضور ۱۴۰تاکسیران
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین،حسین مرادی افزود: موضوعات مطرح شده در دومین کارگاه آموزشی ویژه تاکسیرانان در سال جاری شامل مباحث فرهنگی، شکایات، قوانین راهنمایی و رانندگی، اطفای حریق و جریمه ارشادی بود.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه دغدغه رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر مباحث فرهنگی است و ایشان تأکید زیادی روی این موضوعات دارند، سازمان تاکسیرانی نیز در این راستا برنامه های متنوعی را به صورت مستمر برگزار می کند.
مسئول واحد آموزش سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: یکی از فرصت های مناسبی که می توان در مورد موضوعات فرهنگی با تاکسیرانان صحبت کرد، کارگاه های آموزشی است که با فواصل زمانی برای آنان برگزار می شود بنابراین این فرصت را مغتنم شمرده و سعی داریم سطح فرهنگی تاکسیرانان را بیش از این ارتقاء دهیم.
مرادی با اشاره به سازمان هایی که در برگزاری این کارگاه آموزشی با سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین همکاری کردند، گفت: سازمان های آتش نشانی و راهنمایی و رانندگی در برگزاری این کارگاه آموزشی همکاری خوبی داشتند و کمال قدردانی را از مسئولان و کارشناسان این سازمان ها داریم.
وی یادآور شد: در صورتی که تعداد شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی ویژه تاکسیرانان به حدنصاب مدنظر سازمان برسد، این کارگاه به صورت ماهانه برگزار می شود.
منبع: تاکسیرانی قزوین انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان