۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین هدف از برگزاری طرح ولایت ارتقاء سطح بینشی دانشجویان در حوزه‌های مختلف است
کد خبر: ۴۵۲۲۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج دانشجویی استان:

هدف از برگزاری طرح ولایت ارتقاء سطح بینشی دانشجویان در حوزه‌های مختلف است

مسئول بسیج دانشجویی استان گفت: از اهداف این طرح می توان به آشنایی بیشتر دانشجویان با آموزهای دینی و معرفتی، تقویت معنویت، خودشناسی، ارتقا سطح بینشی در حوزه‌های معرفتی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد.

هدف از برگزاری طرح ولایت ارتقاء سطح بینشی دانشجویان در حوزه‌های مختلف است

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، شب گذشته همایش هفتمین دوره از طرح ولایت استانی با حضور جمعی از اساتید و مسئولین در سالن آمفی تئاتر دانشگاه امام (ره) برگزار شد.

طرح ولایت استانی از تاریخ ۳ الی ۱۴ مردادماه به مدت۱۲ شبانه روز در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان ضمن قدردانی از زحمات هماهنگ کنندگان مراسم، در این همایش گفت: هفتمین دوره از طرح ولایت استانی با حضور اساتید مجرب استانی و کشوری به مدت ۱۲ شبانه روز برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به این که شرکت کنندگان طرح ولایت قشر جوان جامعه هستند تمام تلاش ما بر این بوده است تا از اساتید تراز اول کشوری و استانی در این دوره‌ها بهره ببریم تا دوستان دست پر محل برگزاری دوره را ترک کنند.

این مسئول در ادامه به اهداف این طرح اشاره و بیان کرد: از اهداف این طرح می توان به آشنایی بیشتر دانشجویان با آموزهای دینی و معرفتی، تقویت معنویت، خودشناسی، ارتقا سطح بینشی در حوزه‌های معرفتی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد.

برزگر با بیان اینکه دانشجویان افسران جنگ نرم هستند، اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم محیطی تاثیرگذار و مثبت ایجاد کنیم تا دانشجویان شرکت کننده در این طرح، بتوانند خارج از این فضا آموخته‌های خود را به اطرافیانشان نیز منتقل کنند.

وی با استناد به روایتی از امام صادق (ع) با این مضمون که مجهز شدن به سلاح ایمان و دین برترین راه خودسازی است، تاکید کرد: سلاح مؤمن علم اوست و هرکس به میزان توان خود باید در راه احیای دین خدا و ارتقای سطح علمی و بینشی خود و اطرافیانش گام بردارد.

مسئول بسیج دانشجویی استان در خصوص توجه و عنایت مقام معظم رهبری به طرح ولایت، اظهار کرد: با توجه به دیدارهای مقام معظم رهبری با دانش آموختگان طرح ولایت استانی و کشوری و موثر خواندن این طرح از سوی ایشان می توان به برکات و فواید اینگونه برنامه‌ها در بطن جامعه بیشتر پی برد.

برزگر افزود: آیت الله مصباح به عنوان بنیانگذار این طرح و فعالیت بیش از نیم قرن در کارهای فرهنگی عقیده دارند که می توان از طرح ولایت به عنوان یک حسنه‌ بزرگ و پربرکت نام برد که کمتر کاری قابلیت قیاس با آن را دارد.

وی در خاتمه ضمن تشکر از مسئولین برای محیا ساختن فضای آموزشی، گفت: امیدواریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته با همت اساتید و دانشجویان بهره کافی از این مراسم برده شود.

انتهای پیام/۹۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان