۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین طرح ولایت، راهکاری برای مقابله با موج تهاجم فرهنگی/ دست برداشتن آمریکا از جنایاتش خیالی بیش نیست
کد خبر: ۴۵۲۰۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

طرح ولایت، راهکاری برای مقابله با موج تهاجم فرهنگی/ دست برداشتن آمریکا از جنایاتش خیالی بیش نیست

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دست برداشتن آمریکا از جنایاتش خیالی بیش نیست، گفت: طرح ولایت در سال‌های پس از جنگ جزء یکی از راه‌حل‌های مفید مقابله با موج تهاجم فرهنگی بوده است.

طرح ولایت، راهکاری برای مقابله با موج تهاجم فرهنگی/ دست برداشتن آمریکا از جنایاتش خیالی بیش نیست

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، عصر امروز همایش هفتمین دوره از طرح ولایت استانی با حضور جمعی از اساتید و مسئولین در سالن آمفی تئاتر دانشگاه امام (ره) برگزار شد.

طرح ولایت استانی از تاریخ ۳ الی ۱۴ مردادماه به مدت۱۲ شبانه روز در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

حجت الاسلام علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در این همایش با اشاره به سابقه عهدشکنی آمریکا در مذاکرات گذشته، گفت: نتیجه مذاکرات به طرفین بستگی دارد و چنانچه سابقه پیمان‌شکنی آمریکا در قضیه لبنان و لاله جاسوسی تکرار نشود امیدواریم که سرانجام این مذاکرات به نفع ملت ایران باشد.

وی ادامه داد: کارنامه سیاسی ابرقدرت‌های امروز خوش‌بینی‌ها را نسبت به این توافق کمرگ می کند و امیدواریم عهده‌نامه ترکمنچایی دیگر بر کشورمان ایران تحمیل نشود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان با اشاره به توصیه دین اسلام به دستگیری از مظلومین، بیان کرد: اسرائیل قانون اساسی ندارد چراکه هنوز به مرزهای توهمی خود نرسیده و یکی از این مرزهای خیالی اسدآباد همدان است.

اسلامی ادامه داد: چنانچه در برابر اسرائیل و گروهک‌های تکفیری ایستادگی نشود، آن‌ها به اهداف خیالی خود دست خواهند یافت.

وی با تاکید بر وظیفه شرعی ما نسبت به مقابله با اسرائیل و گروه‌های تروریستی، تصریح کرد: ما از دو جهت مکلفیم، اول وظیفه‌ای که از نظر شرعی بر گردن داریم و دوم ایستادگی در برابر متجاوزینی که به کشورهای مسلمان دست درازی کرده‌اند، امنیت مرزهای کشورمان را نیز ضمانت خواهد کرد.

امام جمعه تاکستان، افزود: چه توافق بشود و چه نشود ما از مبارزه با ظالمان دست برنخواهیم داشت چراکه دست برداشتن آمریکا نیز از جنایات خود خیالات است.

اسلامی در ادامه سخنانش به برکات طرح ولایت در سراسر کشور اشاره و اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مقابله با موج تهاجمات فرهنکی در سال‌های بعد از جنگ طرح‌هایی همچون راهیان نور، طرح هجرت، یادواره شهدا، طرح ولایت و غیره در سراسر کشور به اجرا گذاشت که یکی از کارهای فرهنگی بزرگ به شمار می آید.

وی ضمن تاکید بر تاثیرات معنوی اردوهای راهیان نور، گفت: این طرح پای جوانان و خانواده‌های شهدا را به مناطق جنگی باز کرده است تا این عزیزان از نزدیک شاهد ایثار دلیرمردان این مرز و بوم باشند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان اشاره کرد: تابلوی ورودی خرمشهر را که جمعیت این شهر را ۳۶ میلیون میلیون نفر ذکر کرده است به سفارش بنده و به دست شهید بهروز مرادی نوشته شده است، چراکه در آن زمان این شهید بزرگوار سوال کردند که از جمعیت خرمشهر چیزی نمانده است، روی این تابلو چه چیزی بنویسند که من هم پیشنهاد دادم تا تعداد تمام جمعیت ایران در آن زمان بر روی تابلو حک شود.

اسلامی با بیان اینکه طرح ولایت هم جزیی از اینگونه طرح‌های موثر است، گفت: طرح ولایت، بسیج سازندگی و طرح‌هایی از این قبیل جز برنامه‌هایی است که متذکر به معنویت و مکتب شده و بسیار مفید است.

انتهای پیام/۹۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان