۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین خود را به سلاح ایمان و تقوا مسلح کنید
کد خبر: ۴۵۲۰۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در ديدار مدير حوزه علميه قزوين با طلاب جديد الورود مطرح شد

خود را به سلاح ایمان و تقوا مسلح کنید

مدير حوزه علميه قزوين گفت: شما طلاب علوم دینی که مفتخر به سرباز امام زمان شده اید بدانید که تلاش برای موفقیت  فقط این است که خود را به سلاح ایمان و تقوا مسلح كنيد.

خود را به سلاح ایمان و تقوا مسلح کنید
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، به دنبال برگزاری دوره اختبار و تثبیت برای طلاب جدید الورود مدیرحوزه علمیه قزوین به همراه اساتید و معاونین مرکز مدیریت در جمع طلاب جدید الورود حضور پیدا کرده واز نزدیک در جریان دروس حوزوی این طلاب قرار گرفتند.
در این بازدید حجت الاسلام سید موسی ابراهیمی (مدیر حوزه علمیه قزوین ) ضمن قدردانی از دست اندرکاران این اردوی ۱۰ روزه به ویژه از حجت الاسلام عباسی مسئول  برنامه ریزی اردو قدردانی نمود.
_MG_0585 ابراهیمی تصریح کرد: شما طلاب علوم دینی که مفتخر به سرباز امام زمان شده اید بدانید که تلاش برای موفقیت  فقط این است که خود را به سلاح ایمان و تقوا مسلح کنید.
وی افزود: طلبه باید پیش از ورود به طلبگی بصیرت و موفقیت لازم را برای این حرکت مقدس کسب نماید.
مدیرحوزه علمیه قزوین عنوان کرد: شما طلاب باید بیش از همه دغدغه خدمت به جامعه را داشته باشید و تلاش های خود را معطوف به نیازهای اجتماعی ودین شناسی وتقوا برخوردار نمایید.
این استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: در مسیری که شما طلاب جدید الورود انتخاب نمودید مسیر بسیار ارزشمندی بوده وتلاش نماییدکه این مسیر را با جدیت وبهره گیری از کسب علم ودانش افزایش دهید.
وی در پایان عنوان داشت: سعی نمایید که فقط  درس نباشد بلکه با عمل توأم  باشد علمی که به همراه آن عمل نباشد فایده ای نداشته و باید این علم  با عمل در دوران طلبگی حاصل شود.
ضمناَ در ابتدای این بازدید حجت الاسلام علی عباسی معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین گزارشی از برنامه های این دوره ۱۰ روزه به استحضار حجت الاسلام ابراهیمی رساندند.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان