۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین شناسایی و بهره‌برداری از آب‌های زیرزمینی باید برنامه‌ریزی شده صورت بگیرد
کد خبر: ۴۵۱۵۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان البرز:

شناسایی و بهره‌برداری از آب‌های زیرزمینی باید برنامه‌ریزی شده صورت بگیرد

فرماندار شهرستان البرز گفت: به دلیل محدودیت منابع آب و توزیع نامناسب بارندگی‌ها شناسایی و بهره برداری از آب‌های زیرزمینی باید به صورت برنامه ریزی شده و دقیق صورت بپذیرد.

شناسایی و بهره‌برداری از آب‌های زیرزمینی باید برنامه‌ریزی شده صورت بگیرد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، غلامرضا حسن پور، فرماندار شهرستان البرز صبح امروز(شنبه) در جلسه شورای حفاظت از منابع آب این شهرستان که با حضور مسئولین مرتبط، نیروی انتظامی و نمایندگان دادگستری برگزار شد اظهار کرد: پیروزی گفتمان سیاسی ایران در توافقات هسته ای تحت نظارت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و تدبیر ریاست جمهوری و هم چنین درایت تیم مذاکره کننده را تبریک می‌گویم.
وی در ادامه افزود: پیروزی ایران اسلامی در این برهه مثل گذشته نماد غلبه منطق بر زور بود.
حسن پور در ادامه در خصوص مشکلات کم آبی در استان و شهرستان البرز اذعان کرد: به دلیل محدودیت منابع آب و توزیع نامناسب بارندگی‌ها شناسایی و بهره برداری از آب‌های زیرزمینی باید به صورت برنامه ریزی شده و دقیق صورت بپذیرد.
وی ادامه داد: باید آگاه بود با توجه به اینکه مسائل مربوط به منابع و بحران آب بیش از سایر موضوعات کانون توجه گفتگوهای سیاسی کشورها قرار گرفته است، حفاظت و برنامه ریزی در این فرایند بیش از گذشته ضروری است.
فرماندار البرز در پایان گفت: این جلسات با هدف ایجاد وحدت رویه و نظامند کردن بهره برداری و حفاظت از منابع آبی موجود به منظور توسعه پایدار در جهت به تعادل رسیدن منابع و مصارف در سطح شهرستان  تشکیل میشود که باید انجام مصوبات آن در دستور کار جدی همه مسئولین قرار بگیرد.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان