۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین از ورود لاشخورهای شیمیایی به کشور تا آخرین اخبار از مناطق طوفان‌زده الموت
کد خبر: ۴۵۱۴۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

از ورود لاشخورهای شیمیایی به کشور تا آخرین اخبار از مناطق طوفان‌زده الموت

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

از ورود لاشخورهای شیمیایی به کشور تا آخرین اخبار از مناطق طوفان‌زده الموت
گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
   

شکوفه‌های محروم از خورشید محبت، سوار بر بال فرشتگان عطش مهر را فریاد می‌زنند

images

عشق و محبت مادرانه موهبتی الهی است که از سوی سرچشمه عشق و عطوفت در دل مادران به ودیعه گذاشته شده است اما متاسفانه برخی محروم از این نعمت بوده و مجبورند دوران طفولیت خود را با شرایطی متفاوت نسبت به سایر هم سن و سال‌های خود سپری کنند.
 

ولایت مداری ملت ایران عامل پیروزی کشور در مذاکرات هسته‌ای بود

IMAGE635201431011406250

امام جمعه شهر محمدیه قزوین با اشاره به موفقیت تیم مذاکره کننده هسته‌ای در احقاق حقوق هسته‌ای ملت گفت: بدون شک مقاومت و ایستادگی مردم ایران و ولایت مداری آنها باعث پبروزی کشور در مذاکرات شد.
 

وزش بادهای خنک شمالی در سطح استان ادامه دارد/ از روز شنبه جو پایدار در قزوین حاکم می‎شود

هواشناسی-۲۸۰x1631

کارشناس اداره هواشناسی استان گفت: برای استان قزوین هیچ احتمال خطری برای بی نظمی در آب و هوا وجود ندارد و از روز شنبه جو پایدار در استان حاکم خواهد شد و از روز جمعه تا دو درجه افزایش دما را خواهیم داشت.
 

افتتاح اولین مرکز تخصصی درمان سرطان و ناباروری در قزوین/ ۲۰ درصد از زوج‌های ایرانی نابارور هستند

۸۵۸۸۰۳۶۳۷۲۶۰۷۴۸۴۳۱۵۲۷۶۱۲۱۲۹۵

اولین مرکز تخصصی درمان سرطان و ناباروری با همکاری پژوهشگاه ابن سینای جهاد دانشگاهی تهران در قزوین تاسیس می‌شود.
 

خدمات این عالم بزرگوار به مکتب اهل‌بیت (ع) هرگز فراموش نخواهد شد

۸۵۸۷۶۴۰۳۹۰۶۰۹۲۰۳۰۱۰۱۶۹۹۱۰۱۵۱

در بیانیه مجمع نمایندگان استان قزوین در خصوص ارتحال آیت الله قزوینی آمده است: خدمات این عالم بزرگوار به مکتب اهل‌بیت (ع) هرگز فراموش نخواهد شد.
 

افزایش ۲۰ عضو جدید به مجلس خبرگان رهبری در انتخابات سال جاری/ قزوین جزء این افزایش نماینده نیست

قابل۱-۲۸۰x1863

رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان قزوین گفت: برای انتخابات خبرگان سال جاری ۲۰ نفر به تعداد اعضای خبرگان در کشور افزوده می‌شد که استان قزوین سهمی در این تعداد افزایش ندارد.
 

جشنواره برترین سازه نجات تخم مرغ در قزوین

IMG_4736 copy

جشنواره برترین سازه نجات تخم مرغ محلات شهر قزوین در بوستان هشت بهشت برگزار شد.
 

فضای هنر بهترین جایگاه برای انتقال بسیاری از مباحث دینی است/ ارتباط روحانیت و حوزه به عنوان صاحبان فکر باید با هنرمندان انقلابی عمار افزایش یابد

Ammar Film - Didar (15)

در دیدار دبیرخانه جشنواره عمار با امام جمعه قزوین مطرح شد که؛ فضای هنر بهترین جایگاه برای انتقال بسیاری از مباحث دینی است و ارتباط روحانیت و حوزه به عنوان صاحبان فکر باید با هنرمندان انقلابی عمار افزایش یابد.
 

۹ پایگاه مشاوره انتخاب رشته آزمون سراسری در قزوین راه اندازی می‌شود

IMG10594402-280x184

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از راه اندازی ۹ پایگاه انتخاب رشته آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در استان خبر داد.
 

آقازاده ها بر اساس سبک زندگی اسلامی تربیت نشده اند/ برخی برای خانواده بزرگان خوش رقصی می کنند

n00302113-b-280x176

محمد اسماعیل کوثری گفت: متاسفانه در اطراف برخی از مسئولین ما در کشور افرادی وجود دارند که با خوش رقصی و اعمال نظر کار را برای ورود این آقازاده ها به صحنه مدیریتی کشور هموار می کنند.
 

حضور ۳۵ خودروی راهسازی برای امدادرسانی در مناطق حادثه دیده/ همه راه‌های اصلی استان باز شده‌اند

۲۰۱۵۰۷۲۰_۱۳۲۵۴۲-۲۸۰x157مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با بیان اینکه همه راه‌های اصلی استان باز شده‌اند گفت: ۳۵ خودروی راهسازی برای امدادرسانی در مناطق حادثه دیده حضور داشتند.
 

اولین سیرک عجایب رباتیک ایران در قزوین افتتاح می‌شود

article2

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: با همکاری مجموعه سرزمین سحرآمیز و شهرداری قزوین، اولین سیرک عجایب رباتیک ایران ۱۵ مرداد ماه در قزوین افتتاح می‌شود.
 

پیدا نشدن جنازه فرد حادثه دیده الموتی

photo_2015-07-20_11-54-34

مدیرکل هلال احمر استان گفت: جنازه فرد حادثه دیده الموتی همچنان مفقود است.
 

گروه‌های تجاری اروپایی با سفر به ایران به دنبال منافع خودشان هستند/ مراقب لاشخورهای شیمیای دوران جنگ به بهانه تجارت در کشور باشیم

۸۰۴۳۶۹۲۵-۳۵۱۲۱۲۷-۱-۲۸۰x207

نماینده قزوین در مجلس گفت: ما باید مدنظر قرار بگیریم که همین آلمانی‌ها بودند که مثل لاشخورهای شیمیایی در دوران هشت ساله دفاع مقدس به صدام سلاح شیمیایی می‌فروختند و به جای انسانیت به فکر پول و منفعت خود بودند؛ باید حواسمان باشد که به دنبال سودرسانی به این افراد نباشیم.
 

یادوراه شهدای تیر و مرداد ماه قزوین و حومه برگزار می‌شود

۸۵۸۷۷۱۳۸۷۹۴۸۱۱۹۶۷۷۴۱۶۱۴۵۹۲۵۱۴

یادواره ۲۲۳ شهید تیر و مرداد ماه قزوین و حومه در حسینیه آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار می‌شود.
 

برگزاری هفدهمین دوره مسابقات فرهنگی-ورزشی دانش آموزان استثنایی به میزبانی قزوین

۸۰۸۷۹۳۱۶-۵۰۸۰۵۲۵

 مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از برگزاری هفدهمین دوره مسابقات فرهنگی-ورزشی دانش آموزان استثنایی به میزبانی قزوین خبر داد.
 

خستگی و خواب‌آلودگی راننده ۲ کشته و زخمی برجا گذاشت

زینلی

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: بامداد امروز خستگی و خواب‌آلوگی راننده در محور قزوین-زنجان ۲ کشته و زخمی برجا گذاشت.
 

کاهش ذخایر خونی استان با استقبال نمازگراران عید فطر تامین شد

 IMG_6890-280x210

مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: خونگیری در روز عید که از ساعت ۶ صبح آغاز و تا ساعت ۱۱ ادامه داشت؛ با استقبال خوب نمازگزاران همراه بود و نیازهای خونی مراکز درمانی تامین شد.
 

یک کشته و یک مفقود در منطقه طوفان زده الموت/ تیم‌های هلال احمر در حال رسیدگی به مناطق آسیب دیده هستند

photo_2015-07-20_11-54-11

مدیرکل هلال احمر استان قزوین گفت:در روستای اِوان الموت دونفر ناپدید شدند که مردم این منطقه اطلاع نداشتند که این دو نفر در کدام قسمت روستا مفقود شده اند، طی پیمایشی که توسط اعضای هلال احمر صورت گرفت آب جنازه یکی از این دو فرد مفقود شده را از روستای اِوان تا رجایی دشت برده شده بود.
 

تصاویر خسارات سیل در منطقه الموت

photo_2015-07-20_11-54-44بارش شدید باران بهاری عصر یکشنبه علاوه بر جاری شدن سیلاب در شهرقزوین، روستاهای مناطق الموت غربی و شرقی، طارم سفلی و تاکستان را هم با مشکلاتی مواجه کرد.
 

رو در رویی ایران با آمریکا به عنوان مظهر بزرگ شیطان اجتناب‌ناپذیر و حتمی است/ امروز بیش از هر زمان دیگر مشتاق گزینه های روز میز آمریکا هستیم

استکبار-ستیزی-۲۸۰x167

اگرچه هنوز شیطان بزرگ بر این قصد نیست که پای در عرصه‌ی آن نبرد سرنوشت بگذارد، اما به هر تقدیر، مبارزه‌ی کنونی ما با آمریکا در خلیج‌فارس مبین این حقیقت است که نور انقلاب اسلامی با سرعتی بسا بیش‌تر از آنچه بتوان تصور کرد، پهنه‌ی سیاه شب جاهلیت را تسخیر می‌کند.
 

کلاهی‌که در ژنو از سر تیم مذاکره کننده برداشتند در وین گذاشتند!

شریعتمداری

از آنجا که تصویب قطعنامه فصل هفتمی اخیر متن یاد شده را قطعی و لازم‌الاجرا خواهد کرد، انتظار می‌رود- و‌انتظار منطقی و فوری و حیاتی نیز هست- که جمهوری اسلامی ایران نظر نهایی خود درباره آن را به نتیجه بررسی‌های دقیق این سند از سوی مجلس شورای اسلامی، شورای عالی امنیت ملی موکول کند و برای انجام این بررسی دقیق علاوه بر دو نهاد یاد شده، از حقوقدانان برجسته و صاحبنظران دیگر نیز به طور جدی دعوت به عمل آورد.
 

امضایی که در تاریخ ماندگار شد و حکم نوشیدن جام زهر را داشت!/ اجبار یا مصلحت؟! دو راهی پیش روی امام خمینی(ره)

۲۲۰۶۸-۲۸۰x186به دلیل عدم همراهی‌ها امام تشخیص دادند قطعنامه ۵۹۸ را بپذیرند، امام زمان شناس بود و مدیریت بحران داشت و تبدیل تهدید به فرصت در مدیریت ایشان بود و قطعنامه ۵۹۸ زمانی علیه ما تصویب شده بود که ایران در اوج قدرت بود و امام زمانی آن را پذیرفت که از لحاظ بضاعت ادامه جنگ در افول بودیم.
 

بدون حضور شورای نگهبان مجلس رسمیت قانونی ندارد/ وظیفه دفاتر نظارت بررسی صلاحیت کاندیداها و تشکیل پرونده است نه تائید صلاحیت‌ها

قابل۱-۲۸۰x186

رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان قزوین با بیان اینکه بدون حضور شورای نگهبان مجلس رسمیت قانونی ندارد گفت: دفاتر نظارت بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات و تشکیل پرونده صورت می‌گیرد.
 

نماز عید فطر در قزوین

ع_۴۶۳۰-copy-280x186

نماز عید سعید فطر در قزوین برگزار شد.
 

پذیرش قطعنامه ۵۹۸ به امام خمینی تحمیل شد/ دولت موسوی در عمل اعتقادی به تفکر امام نداشت

 ۲۰۱۰_۹_۲۵_۱۴_۳۹_۳۹

فرمانده پیشین لشگر محمدرسول الله(ص)گفت: هدف امام جنگ تا پیروزی بزرگ و شکست صدام و حامیانش در جهان بود که با شرایطی که در بندهای قطعنامه صلح از طرف شورای امنیت سازمان ملل تعیین شده بود همخوانی نداشت و از طرفی در داخل کشور نیز سازهای موافق صلح کوک می‌شد.
انتهای پیام/۹۰۰۳  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان