۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ولایت مداری ملت ایران عامل پیروزی کشور در مذاکرات هسته‌ای بود
کد خبر: ۴۵۱۳۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امام جمعه شهر محمدیه:

ولایت مداری ملت ایران عامل پیروزی کشور در مذاکرات هسته‌ای بود

امام جمعه شهر محمدیه قزوین با اشاره به موفقیت تیم مذاکره کننده هسته‌ای در احقاق حقوق هسته‌ای ملت گفت: بدون شک مقاومت و ایستادگی مردم ایران و ولایت مداری آنها باعث پبروزی کشور در مذاکرات شد.

ولایت مداری ملت ایران عامل پیروزی کشور در مذاکرات هسته‌ای بود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، یادواره ۲۲۳ شهید تیر و مرداد ماه قزوین و حومه همچنین ۱۵۲ تن از والدین شهدا که طی تیر و مرداد ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفته و به فرزندان شهیدشان پیوستند، عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان و خانواده معزز شهدا و ایثارگر در حسینیه آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد.
حجت الاسلام سید حسن موسوی موینی، امام جمعه شهر محمدیه در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و برگزاری مجالس یادبود امری مهم است که نباید به فراموشی سپرده شود چرا که باعث آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.
امام جمعه شهر محمدیه افزود: شهدا در دوران دفاع مقدس با صبر و استقامت در مقابل دشمنان ایستادند و در مسیر مبارزه و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی با نثار جان خویش از هیچ کوششی دریغ نکردند.
این مسئول با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهدا بیان کرد: شهدا در نزد خداوند از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند زیرا عمل به تعالیم قرآن را محور اعمالشان قرار دادند.
وی در ادامه با اشاره آیات قرآن کریم عنوان کرد: در آیه ۶۹ سوره نساء آمده است؛  آنها که از خدا و رسولش اطاعت کنند به طور قطع با کسانی که خدا به آنها لطف و عنایت کامل بخشیده است یعنی با پیامبران، صدیقان، شهدا و صالحان محشور خواهند شد.
امام جمعه شهر محمدیه تاکید کرد: فرزند، مال و دارایی از تعلقات دنیایی هستند که ممکن است باعث فراموشی یاد خدا شده، انسان را از رسیدن به اهداف بالا بازدارد اما شهدا و خانواده آنها هرگز اسیر تعلقات دنیایی نشدند و سربلند از آزمایش الهی بیرون آمدند.
حجت الاسلام موسوی موینی با اشاره به شیطان درونی و بیرونی توضیح داد: انسان‌ها دارای دو شیطانی درونی و بیرونی هستند که شیطان درونی همان نفس انسان است و همواره او را به انجام گناه وسوسه می‌کند.
امام جمعه شهر محمدیه خاطرنشان کرد: شیاطین بیرونی نمی‌توانند به اندازه شیطان درونی به مقام و عظمت انسان آسیب برسانند بنابراین برای رسیدن به سعادت و قرب الهی همواره باید مراقب هوای نفس باشیم و همه تلاش خود را برای مهار شیطان درونی به کار گیریم.
امام جمعه شهر محمدیه قزوین در پایان با اشاره به موفقیت تیم مذاکره کننده هسته‌ای در احقاق حقوق هسته‌ای ملت تصریح کرد: بدون شک مقاومت و ایستادگی مردم ایران و ولایت مداری آنها باعث پبروزی کشور در مذاکرات شد.
گفتنی است، در پایان مراسم شرکت کنندگان با حضور در گلزار شهدا و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان