۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین طرح ویژه نظارتی نوشت افزار در قزوین آغاز شد
کد خبر: ۴۵۱۰۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

کبیری:

طرح ویژه نظارتی نوشت افزار در قزوین آغاز شد

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه نوشت افزار از روز گذشته در سطح استان خبر داد.

طرح ویژه نظارتی نوشت افزار در قزوین آغاز شد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، علی اکبرکبیری گفت: با توجه به در پیش بودن فصل تدارک و تامین نوشت افزار برای سال تحصیلی جدید و به منظور اعمال نظارتهای پیشگیرانه و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی برخی از افراد سود جو طرح نظارتی ویژه اقلام نوشت افزار  در سطح استان  اجرا می شود.
وی زمان اجرای این طرح را از تاریخ ۲۹  لغایت  ۱۵ مهر ماه  اعلام کرد  و  اظهار داشت: این طرح  در دو بخش نظارت بر تامین و توزیع  انواع  لوازم التحریر و نوشت افزار در سطح استان اجرا می شود .
وی اعلام کرد: استفاده از توان و پتانسیل اتحادیه و بخش خصوصی و شناسایی مراکز فاقد پروانه تولید و نظارت و کنترل حراجی‌های فصلی و ممانعت از توزیع اجباری سایر اقلام نوشت افزاری از اهداف اصلی این طرح می باشد.
وی ادامه داد: همچنین نظارت بر رعایت قیمت مصرف‌کننده درج شده در پشت جلد دفاتر و همچنین رعایت کلیه  قوانین حاکم بر عرضه این اقلام از دیگر اهداف نظارتی این طرح می باشد.
کبیری خاطر نشان کرد: در این طرح ضمن تشکیل اکیپ های  دونفره بازرسی ، گشت های مشترک بازرسی و نظارت نیز با هماهنگی اداره کل تعزیرات حکومتی ،  نیروی انتظامی و  دیگر مراجع برگزار خواهد شد.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین  رعایت مواردی همچون نصب برچسب قیمت بر روی کلیه اجناس، خودداری از خرید و فروش لوازم التحریر قاچاق، صدور فاکتور معتبر در قبال فروش کالا،رعایت سود قانونی و قیمت کالاها، خودداری از هرگونه فروش اجباری کالا،همکاری با بازرسان را از سوی مراکز توزیع اقلام این طرح  لازم دانست و اعلا کرد:  در صورت عدم  رعایت هر یک  موراد اعلام شده از سوی تولید و عرضه کنندگان با جدیت برخورد می شود.
وی بیان کرد: در اجرای این طرح، موضوعاتی همچون عملکرد توئلید کنندگان، توزیع‌کنندگان و فروشندگان کلی و جزئی نوشت‌افزار و همچنین رسیدگی به گزارشات مردمی با سرعت و دقت  لازم  انجام می گیرد.
وی در پایان همکاری شهروندان عزیز را در ارسال گزارشات تخلف برخی از توزیع کنندگان را در اجرای مطلوبتر این طرح را بسیار تاثیر گذار ارزیابی کرد و از آنان درخواست کرد:  هنگام مراجعه جهت خرید نوشت افزار مورد نیاز خود، در صورت مشاهده تخلف مراتب را سریعا از طریق شماره ۱۲۴  ستاد خبری این سازمان اعلام تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
منبع: سازمان صنعت معدن و تجارت قزوین انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان