۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین پیدا نشدن جنازه فرد حادثه دیده الموتی
کد خبر: ۴۵۰۰۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرکل هلال احمر استان خبر داد:

پیدا نشدن جنازه فرد حادثه دیده الموتی

مدیرکل هلال احمر استان گفت: جنازه فرد حادثه دیده الموتی همچنان مفقود است.

پیدا نشدن جنازه فرد حادثه دیده الموتی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، روز یکشنبه هفته جاری با ورود توده هوای سرد و بارش زا که با بادهای تند و طوفان همراه بود به اکثر مناطق استان آسیب رساند.
در این میان شهر آبیک، شریفیه و آوج دچار آبگرفتگی و قطعی برق و آب شدند؛ اما شهرستان الموت بیشتر از سایر مناطق استان دچار صدمات سنگین و آسیب شد.
بسته شدن راه‌‍ها، تخریب روستاها و تخریب برخی منازل و دامداری‌ها از آسیب‌های این سیل و طوفان ایجاد شده بود.
اما در منطقه الموت علاوه بر صدمات به وجود آمده دو مصدوم جانی داشتیم که جنازه یکی از این افراد پیدا شد و دیگری هنوز مفقود می‌باشد.
حمید ره انجام در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، در خصوص حادثه طوفان در الموت اظهار کرد: در حادثه منطقه الموت علاوه بر آب گرفتگی‌های اتفاق افتاده، دو نفر نیز بر اثر سیل شدید در این حوزه مفقود شدند که یکی از آنها تبعه افغان و کارگر استخر پرورش ماهی و دیگری نیز از اهالی منطقه الموت بوده است.
وی در ادامه افزود: یکی از این افراد مفقود شده به علت سیل جان باخت و جنازه وی پس از پیمایش تیم‌های امداد و نجات پیدا شد، اما دیگری همچنان مفقود است و تلاش‌ها برای کشف جنازه وی تا امروز(سه شنبه) نتیجه بخش نبوده است.
مدیرکل هلال احمر استان تصریح کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر استان قزوین در قالب چندین تیم به همراه روستائیان منطقه در جست‌وجوی فرد گمشده هستند و تمام تلاش خود را برای یافتن وی به کار گرفته اند و این پیمایش تا ۴۰ کیلومتر اطراف منطقه شهری در حال انجام می‌باشد.
وی در پایان گفت: به محض پیدا شدن جنازه این فرد حادثه دیده حتما مردم را مطلع خواهیم کرد.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان