۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین خستگی و خواب‌آلودگی راننده ۲ کشته و زخمی برجا گذاشت
کد خبر: ۴۴۹۷۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان قزوین:

خستگی و خواب‌آلودگی راننده ۲ کشته و زخمی برجا گذاشت

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: بامداد امروز خستگی و خواب‌آلوگی راننده در محور قزوین-زنجان ۲ کشته و زخمی برجا گذاشت.

خستگی و خواب‌آلودگی راننده ۲ کشته و زخمی برجا گذاشت
بهرام زینلی رئیس پلیس راه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، ضمن اعلام وضعیت راه‌های مواصلاتی استان در روزهای اخیر به تشریح تصادف بامداد امروز در آزادراه قزوین-زنجان پرداخت و گفت: ساعت ۶ و نیم صبح امروز در کیلومتر ۵ محور آزادراه قزوین-زنجان حوالی روستای ضیاباد یک دستگاه خودروی پژو روآ از جاده منحرف و واژگون شد.
وی ضمن اشاره به مواردی دیگر از تصادفات جاده‌ای در روزهای اخیر به بررسی علل تصادف بامداد امروز پرداخت و ادامه داد: علت واژگونی پژو عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی راننده گزارش شده که متاسفانه این حادثه یک کشته و یک مصدوم نیز برجا گذاشته است.
این مقام مسئول ضمن اشاره به تداوم بازگشت مسافران تعطیلات عید فطر تا امروز، گفت: با توجه به اینکه برخی مسافران بازگشت خود از مسافرت را به امروز موکل کرده بودند شاهد ترافیک نیمه سنگین و روان در راه‌های مواصلاتی استان از جمله قزوین-رشت، قزوین-زنجان و قزوین-کرج بودیم.
زینلی با اشاره به ترافیک سنگین در روز گذشته و ترافیک سنگین مقطعی در روز شنبه، بیان کرد: آزادراه قزوین-کرج یکی از محورهای سنگین استان محسوب می‌شود که با پایان ماه مبارک رمضان پیش‌بینی می‌شود شاهد آغاز موج دیگری از تردد خودروهای مسافران تابستانی در این محور باشیم.
انتهای پیام/۹۰۰۳  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان