۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بهزیستی و جمعیت هلال احمر استان
کد خبر: ۴۴۷۹۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

به مناسبت هفته بهزیستی صورت گرفت:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بهزیستی و جمعیت هلال احمر استان

به مناسبت هفته بهزیستی، تفاهم‌نامه همکاری بین بهزیستی و جمعیت هلال احمر استان قزوین در راستای پیشگیری از آسیب‌ها و کاهش بحران‌های اجتماعی منعقد شد.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بهزیستی و جمعیت هلال احمر استان
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، صبح امروز، به مناسبت هفته بهزیستی تفاهم‌نامه همکاری بین بهزیستی و جمعیت هلال احمر استان در دفتر اداره‌کل بهزیستی استان قزوین منعقد شد.
این تفاهم نامه با هدف همکاری در خصوص فرهنگ سازی و پیشگیری از آسیب‌ها و کاهش بحران‌های اجتماعی، استفاده بهینه از قابلیت‌ها و دستاوردها، کاهش موازی کاری، ایجاد هم افزایی و بهبود خدمات مطلوب و استفاده مناسب از منابع مالی و انسانی دو سازمان در استان، فی مابین اداره کل بهزیستی استان قزوین و جمعیت هلال احمر استان منعقد شد.
توسعه ظرفیت و تعامل مشترک هر دو سازمان در راستای خدمت رسانی به اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه هدف، استفاده از توانمندی‌ها و امکانات هر دو سازمان در جهت اجرایی نمودن وظایف مشترک برای تحقق اهداف عالیه سازمانی و استفاده از اماکن و امکانات موجود در هر دو سازمان جهت اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های پیش‌بینی شده از جمله موضوعات این تفاهم نامه می‌باشد.
تعهدات مشترک دو سازمان شامل اجرای طرح محب در حوزه پیشگیری و توزیع بسته‌های آموزشی هر یک از دستگاه‌ها در میان جامعه هدف، برگزاری مانورهای مشترک در حوزه امداد و نجات جمعیت هلال احمر و معاونت پیشگیری سازمان بهزیستی، تهیه و توزیع مواد غذایی بین مددجویان نیازمند در ماه مبارک رمضان و عید نوروز، تعامل و همکاری در خصوص جمع آوری فطریه و استفاده مشترک از مبالغ جمع آوری شده می‌باشند.
حمید ره انجام، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در خصوص اهداف این تفاهم نامه اظهار کرد: در صورتی که نهادهایی چون کمیته امداد، هلال احمر و بهزیستی در کنار هم قرار گیرند و هم پوشانی داشته باشند؛ تحول بزرگی ایجاد می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین خاطر نشان کرد: در قالب این تفاهم‌نامه در نظر داریم که خدمت رسانی به طبقات ضعیف و نیازمند جامعه انجام شود و از سویی در شرایط محدودیت بودجه باید با صرفه جویی، به شکل بهتری از منابع استفاده کرد.
حسین افشار مقدم، مدیر کل بهزیستی استان قزوین با اشاره به نتایج و ره آورد این تفاهم نامه در جامعه اظهار کرد: تجمیع توانمندی‌ها و پرهیز از موازی کاری در راستای توزیع امکانات و داشته‌ها از اهداف این تفاهم‌نامه است و امیدواریم این شکل از هم‌افزایی‌ها ادامه داشته باشد.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان