۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین فیلم رستاخیز از پنج شنبه در سینما بهمن اکران می‌شود/ اصلاحات فراوانی بر روی فیلم صورت گرفته است
کد خبر: ۴۴۷۸۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر امور سینمایی استان قزوین در مصاحبه با صبح قزوین:

فیلم رستاخیز از پنج شنبه در سینما بهمن اکران می‌شود/ اصلاحات فراوانی بر روی فیلم صورت گرفته است

مدیر امور سینمایی استان قزوین از اکران فیلم رستاخیز در پنج شنبه همین هفته خبر داد و گفت: اصلاحات فراوانی بر روی فیلم رستاخیز صورت گرفته است.

فیلم رستاخیز از پنج شنبه در سینما بهمن اکران می‌شود/ اصلاحات فراوانی بر روی فیلم صورت گرفته است
اسکندر نادری پور در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، در خصوص اکران فیلم سینمایی رستاخیز در استان اظهار کرد: موسسه بهمن سبز وابسته به حوزه هنری، متولی پخش فیلم سینمایی رستاخیز می‌باشد و به مناسبت عید سعید فطر این فیلم در کل کشور به اکران گذاشته می‌شود.
مدیر امور سینمایی استان قزوین با بیان اینکه فیلم رستاخیز در استان از روز پنج شنبه همین هفته اکران خواهد شد ابراز کرد: داستان فیلم از زمان مرگ معاویه تا قیام عاشورا به صورت یک برهه تاریخی را می‌گذراند، زمان کلی فیلم نیز ۱۲۹ دقیقه می‌باشد.
۴۶۹۹۵۴_۶۳۳_۸ وی در خصوص اعتراضات صورت گرفته به برخی قسمت‌های فیلم رستاخیز در زمان اکران در جشنواره فیلم فجر در سال گذشته بیان کرد: برای اکران جشنواره فیلم فجر سال گذشته متاسفانه خودم موفق به دیدن نسخه اصلی فیلم رستاخیز نشدم؛ اما با پیگیری‌هایی که داشتم اصلاحات فراوانی بر روی فیلم رستاخیز صورت گرفته است.
این مسئول با بیان اینکه انتقاداتی که در نسخه اصلی فیلم رستاخیز مطرح بود رفع شده است اذعان کرد: در خصوص اکران عید فطر شاهد اعتراضاتی هستیم که قابل توجه می باشد و متولیان امر باید پاسخگوی این موارد باشند؛ البته این اعتراضات ریشه در نسخه جشنواره دارد که برطرف شده و طبق تحقیقاتی که ما داشته ایم این نسخه از فیلم را مسئولین و صاحب نظران تماشا و مشکلی در آن مشاهده نشده است.
n00017641-b وی عنوان کرد: البته باید توجه داشت برای ساخت هر فیلم فیلمنامه مربوطه ابتدا از سوی وزارت ارشاد مورد بازبینی قرار می گیرد و دقت نظر اصلی باید در این مرحله صورت بگیرد تا پس از ساخت دچار مشکلات اینچنین نشویم.
مدیر امور سینمایی استان قزوین در پایان گفت: باز هم تاکید می کنم امیدواریم که اکران فیلم رستاخیز به دور از حاشیه اکران خود را آغاز نماید.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان