۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین از تشییع پیکر دو شهید غواص تا حماسه‌آفرینی مردم قزوین در روز قدس
کد خبر: ۴۴۶۷۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

از تشییع پیکر دو شهید غواص تا حماسه‌آفرینی مردم قزوین در روز قدس

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

از تشییع پیکر دو شهید غواص تا حماسه‌آفرینی مردم قزوین در روز قدس
گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
 

حتی با وجود نتیجه مثبت در توافق هسته‌ای ما با آمریکا آشتی نخواهیم کرد/ خاصیت زبان اهل تقوا حق گویی است که فریاد بر سر مستکبران عالم می‌کشد

IMG_0081-280x179امام جمعه قزوین با بیان اینکه خاصیت زبان اهل تقوا حق گویی است که فریاد بر سر مستکبران عالم می‌کشد گفت: حتی با وجود نتیجه مثبت در توافق هسته‌ای ما با آمریکا آشتی نخواهیم کرد.
 

اعلام انزجار کودکان قزوینی از رژیم کودک کش/ “مرگ بر آل سعود” تکمیل کننده شعارهای برائت جویانه

۰۱-۲۸۰x186کودکان قزوینی همراه با سایر مردم این شهر در راهپیمایی روز قدس، انزجار خود را از رژیم کودک کش اسرائیل و حامیان اش اعلام کردند.
 

آمریکا تا به امروز به واسطه نقش مثبت ایران در منطقه شکست خورده است

۶۳۵۵۸۵۷۹۵۷۳۴۱۱۹۲۱۶نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کل کشور گفت: آمریکا تا به امروز به علت نقش مثبت ایران در منطقه شکست خورده است، در گذشته با اراده غربی‌ها سران منطقه تغییر می‌کردند اما در حال حاضر چهار سال است که در سوریه ناکام مانده است.
 

خروش قزوینی ها علیه صهیونیست در گرمای هوا

IMG_45691مردم روزه دار استان قزوین امروز(جمعه) و در گرمای شدید هوا از آرمان بزرگ فلسطین،آزادی قدس شریف حمایت کردند.
 

مراسم احیای شب بیست و سوم ماه رمضان IMG_8804

مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان برگزار شد.
 

دعوت مسئولین استان از مردم قزوین: راهپیمایی روز قدس، لبیک به امام علی(ع) و امام خمینی(ره) است

۳۱۷مسئولین استان ضمن دعوت از مردم قزوین جهت حضور در راهپیمایی روز قدس، اعلام کردند: راهپیمایی روز قدس، لبیک به امام علی(ع) و امام خمینی(ره) است.
 

مراسم تشییع شهیدان علی بمانی و میری ورکی در قزوین

bemani14-280x186مردم شهید پرور قزوین پیش از ظهر امروز دو تن از شهدای دفاع مقدس را با استقبال پرشور تشییع تمودند.
 

مراسم استقبال از پیکر پاک شهید محمد علی بمانی در قزوین

IMG_0400-280x186پیش از ظهر امروز مراسم استقبال از پیکر پاک شهید محمد علی بمانی با حضور مردم شهید پرور استان قزوین برگزار شد.
 

افزایش ۱۰ درصدی اهدا خون در شب ۱۹ رمضان

اهدای خون مدیر کل انتقال خون استان با اشاره به اینکه ۱۳۶ نفر از مردم استان قزوین در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان امسال خون خود را به نیازمندان اهدا کردند، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد افزایش دارد.
 

برخی مدیران دانشگاه‌ها وظیفه خود در رشد علمی کشور را به فراموشی سپرده‌اند/ تاکید رهبری پیگیری موضوعات علمی و تحقیقاتی در دانشگاه‌هاست

دانشگاهمسئول بسیج اساتید استان قزوین با بیان اینکه برخی مدیران دانشگاه‌ها وظیفه خود در رشد علمی کشور را به فراموشی سپرده‌اند گفت:تاکید رهبری پیگیری موضوعات علمی و تحقیقاتی در دانشگاه‌هاست.
 

ناکامی پیامدهای تحریم در گرو اجرای سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه پشرفت-۲۸۰x142

ماهیت سند سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه بر مبنای اقتصاد مقاومتی، مدیریت مصرف، اصلاح الگوی مصرف به ویژه در انرژی منحصر شده است که شاخصه کلیدی و راهبردی را می‌توان جریان مطلوب سیاست‌های اقتصادی مقاومتی در متن این سند عنوان نمود.
 

ثبت‌نام بیش از ۱۴۰ هزار دانش‌آموز در مدارس استان قزوین

IMG_7090-280x230مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین از ثبت نام ۱۴۱ هزار و ۹۷۵ دانش آموز معادل ۶۵٫۳۰ درصد کل دانش‌آموزان استان از آغاز فرایند ثبت نام تا کنون در مدارس برای سال تحصیلی جدید خبر داد.
 

اکران جدیدترین بسته فیلم‌های «حقوق بشر آمریکایی» در استان

IMG_4269-280x250دبیر اجرایی اکران های مردمی جشنواره عمار در قزوین گفت: اکران جدیدترین بسته فیلم اکران «حقوق بشر آمریکایی» در مناطق مختلف قزوین آغاز شده است.
 

۶۰میلیون متر مکعب آب از سد طالقان به قزوین منتقل می‌شود

IMAGE635474056346272455-280x186نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست برگزار شد با وزیر نیرو اظهار داشت: ۶۰ میلیون متر مکعب آب از سد طالقان به قزوین منتقل می‌شود.
 

طرح ولایت با حضور ۵۰۰ دانشجو در قزوین برگزار می‌شود

۱۳۹۲۰۵۱۷۰۰۰۴۳۰_PhotoAمسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به حضور ۵۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های سراسر استان در اردوی طرح ولایت استانی اظهار کرد: این اردو از تاریخ سوم تا چهاردهم مرداد ماه به مدت ۱۲ شبانه روز برگزار می‌شود.
 

دولت به جای کاهش قیمت مسکن مهر قرارداد اولیه آنرا کنترل کند/ طرح مسکن اجتماعی از پختگی لازم برخوردار نیست

۱۱۷۶_۶۳۵۰۶۹۸۳۹۵۱۵۹۶۵۵۱۱_s-280x186داود محمدی با بیان اینکه طرح مسکن اجتماعی از پختگی لازم برخوردار نیست گفت: دولت باید به جای بیان سخنانی در رابطه با کاهش مسکن مهر، مانع از افزایش قیمت مسکن مهر شود و قیمت ساخت و ساز اولیه که در قرار داد منعقد گردیده را کنترل کند.
 

تشکیل هیئت نظارت بر انتخابات در استان/ آخرین جمعه ماه رمضان مشخصات این هیئت اعلام می‌شود

قابل۱-۲۸۰x186رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان قزوین از تشکیل هیئت نظارت بر انتخابات در استان خبر داد و گفت: آخرین جمعه ماه رمضان مشخصات این هیئت معرفی می‌شود.
 

طرح هشت ساله “بوستان کتاب” منتظر یک امضای شهردار است/ نبود شرکت‌های پخش قوی برای ناشران شهرستانی از مشکلات عمده ماست

salimi-8488-copy-280x186مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران قزوین با بیان اینکه طرح هشت ساله "بوستان کتاب" منتظر یک امضای شهردار است گفت: نبود شرکت‌های پخش قوی برای ناشران شهرستانی از مشکلات عمده ماست.
 

حل بحران آب به کمک فناوری نانو/برخی صاحبان ایده، برنامه‌ای برای تبدیل ایده خود به محصول ندارند

۱۷۵۵۲۴۷-۲۸۰x186سرپرست پارک علم و فناوری امام خمینی(ره) قزوین گفت: یکی از مهم‌ترین معضلات استان، بحران آب است که توسط فناوری نانو قابل حل شدن است.
 

مبارزه با فرقه‌های انحرافی جزء برنامه‌های شاخص امسال سازمان تبلیغات

IMG_8285-280x186معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: در استان قزوین نیز کارهای فرهنگی خوبی صورت گرفته است اما کافی نیست؛ اما جزء برنامه‌های شاخص امسال سازمان تبلیغات مبارزه با این فرقه‌های انحرافی است.
انتهای پیام/۷۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان