۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ارائه ۵۰۰سرویس تاکسی بی سیم به شهروندان در نخستین شب قدر
کد خبر: ۴۴۵۳۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد:

ارائه ۵۰۰سرویس تاکسی بی سیم به شهروندان در نخستین شب قدر

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: به منظور تسهیل در تردد شهروندان به مکان های برگزاری مراسم احیا در نخستین شب قدر ۵۰۰سرویس تاکسی بی سیم به آنان ارائه شد.

 ارائه ۵۰۰سرویس تاکسی بی سیم به شهروندان در نخستین شب قدر
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، عبدالعلی دربندی زاده گفت: شبکه تاکسی بی سیم سازمان در شب های قدر به صورت ویژه به شهروندان سرویس دهی می کند.
وی اضافه کرد: در نخستین شب احیا ۵۰۰ مورد سرویس دهی توسط ۵۰ تاکسیران شبکه تاکسی بی سیم و دو اپراتور آقا به شهروندان ارائه شد.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: باتوجه به استقبال خوب شهروندان برای استفاده از ظرفیت تاکسی بی سیم در شب های احیا، این سازمان تمام تلاش و ظرفیت خود را به کار می گیرد تا در شب های آینده نیز خدمات مورد نیا شهروندان را به آنان ارائه دهد.
دربندی زاده تصریح کرد: این سرویس دهی ها با برنامه ویژه انجام می شود به این صورت که در شب های قدر تمام ایستگاه های تاکسی بی سیم سازمان تا سحر فعال بوده و به شهروندان سرویس دهی می کنند.
وی یادآور شد: از مسئول و تاکسیرانان شبکه تاکسی بی سیم سازمان به دلیل تلاش های بی وقفه آنان در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به ویژه در شب های احیا قدردانی می کنم.
منبع: تاکسیرانی قزوین انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان