۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین برگزاری افطاری ساده به همت اهالی یک کوچه
کد خبر: ۴۴۳۳۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

برای دومین سال متوالی در محمدیه برگزار شد؛

برگزاری افطاری ساده به همت اهالی یک کوچه

برای دومین سال متوالی در محمدیه به همت اهالی یک کوچه در این شهر افطاری ساده برگزار شد.

برگزاری افطاری ساده به همت اهالی یک کوچه
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در جهت ترویج برگزاری افطاریهای ساده ساکنین یکی از محلات شهر محمدیه دست به ابتکار عمل جالبی زدند.
photo_2015-07-02_11-06-55 ساکنین کوچه هفت منطقه پنج شهر محمدیه به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) و ایام ماه مبارک رمضان اقدام به برپایی ضیافت افطاری در این کوچه کردند.
گفتنی است این حرکت ارزشی با هدف ترویج ارزش‌های اسلامی به خصوص ایجاد همدلی بیشتر بین همسایه‌ها در سال همدلی و همزبانی از سوی اهالی منطقه برگزار شد.
photo_2015-07-02_11-04-48 در این افطاری که سفره ای به طول دویست متر پهن شده بود برای بیش از ششصد نفر غذا تهیه شد.
این حرکت ارزشی برای دومین سال پیاپی می‌باشد که توسط اهالی محل و با هزینه خودشان برگزار می‌شود و در سال قبل حدود دویست نفر حضور داشتند که در این سال بیش از ششصد روزه دار از این سفره الهی بهره مند شدند.
photo_2015-07-02_11-05-41 حسین بهزادپور شهردار محمدیه، در خصوص این اقدام دینی و فرهنگی از سوی شهروندان شهر محمدیه گفت: این حرکت و اقدام از سوی شهروندان فهیم شهر محمدیه یک حرکت ارزشی و قابل تحسین است که در جهت تکریم روزه داران انجام شده و مردم این منطقه نمایش زیبایی‌هایی از زندگی اسلامی را در شهرمان به نمایش گذاشتند.
photo_2015-07-02_11-09-04 وی خاطرنشان کرد: شهرداری علاوه بر تحسین و تشویق شهروندان خود را در مقابل برگزاری اینگونه برنامه های مذهبی مسئول دانسته و از اینگونه برنامه‌ها و تداوم آن در دیگر مناطق شهر محمدیه حمایت خواهد کرد.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان