۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین نمایشگاه قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۴۴۲۱۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوین:

نمایشگاه قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان در قزوین برگزار می‌شود

مديرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری نمایشگاه قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان از ۱۰ تیرماه سال جاری خبر داد.

نمایشگاه قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، سعید وزیری نژاد، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن کریم در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این نمایشگاه به منظور تسهیل در دسترسی شهروندان به محصولات فرهنگی و قرآنی، تبلیغ و ترویج قرآن همچنین توسعه و گسترش فهم و انس با قرآن و‌ آشنایی با معارف اهل بیت(ع) و علوم دینی همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: دراین نمایشگاه ۲ هزار جلد کتاب در حوزه علوم قرآنی، مذهبی و فرهنگی در معرض دید عموم قرار گرفته است و علاقمندان می‌توانند قرآن‌های نفیس را با ۶۰ درصد تخفیف، نهج البلاغه و سایر کتب را نیز با ۲۰ تا ۴۰ درصد تخفیف از نمایشگاه قرآن کریم خریداری کنند.
وزیری نژاد یادآور شد: این نمایشگاه تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در قرائت خانه بهجت واقع در میدان عارف دایر می‌باشد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در ادامه از برگزاری دوره‌های آموزشی رباتیک و چرتکه خبر داد و افزود: این دوره‌های آموزشی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان است که در خانه فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی برگزار می شود.
وزیری‌نژاد با اشاره به ویژگی‌های این کلاس‌های آموزشی تصریح کرد: تأمین برنامه‌های فراغتی مفید برای کودکان و نوجوانان زیر نظر اساتید مجرب این رشته و ایجاد انگیزه و علاقه، پرورش خلاقیت و آموزش صحیح آنان در زمینه رباتیک از جمله ویژگی های این دوره به شمار می‌آید.
این مسئول در ادامه بیان کرد: حضور کودکان و نوجوانان در این کلاس‌های آموزشی موجب رشد استعدادها، پرورش خلاقیت و جهت دهی مثبت به توانایی‌های دانش آموزان می‌شود.
وزیری‌نژاد در پایان گفت: ثبت نام در این دوره‌های آموزشی تا پایان هفته آینده ادامه دارد وعلاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به خانه‌های فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی مراجعه کنند.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان