۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نامه دردناک یک دانشجوی دختر به شهردار قزوین
کد خبر: ۴۳۸۷۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نامه دردناک یک دانشجوی دختر به شهردار قزوین

دون شک اقدامات خوب فرهنگی تیم شهرداری در فصل ها و مناسبتهای مختلف بر کسی پوشیده نیست اما به نظر می رسد در برخی موارد نگاه همراه با تساهل و تسامح باعث شده است فضای عمومی شهر ما گاهی اوقات با خصوصی ترین مسائل قشر بانوان گره بخورد.

نامه دردناک یک دانشجوی دختر به شهردار قزوین

به گزارش صبح قزوین یکی از دانشجویان دختر استان در نامه ای سرگشاده به انتقاد از برخی مسائل و مشکلات اجتماعی موجود در شهر پرداخت.
نامه این دانشجو بدین شرح است.

حضور شهردار محترم قزوین جناب اقای مهندس نصرتی

با سلام و تحیت

آن چه که مرا بر آن داشت تا دست به قلم برده و این مرقومه را خدمت حضرت عالی ارسال کنم درد عمیقی است که در پوسته شهر من مرا و تمام دختران و مادران و زنان عفیف را آزرده است.

بدون شک اقدامات خوب فرهنگی تیم شهرداری در فصل ها و مناسبتهای مختلف بر کسی پوشیده نیست اما به نظر می رسد در برخی موارد نگاه همراه با تساهل و تسامح باعث شده است فضای عمومی شهر ما گاهی اوقات با خصوصی ترین مسائل قشر بانوان گره بخورد.

اگر شما سری به بازارهای هفتگی بزنید که با مدیریت همکاران جناب عالی به طور روزانه در قسمت های مختلف شهر برگزار می شود خواهید دید متاسفانه عده ای بدون در نظر گرفتن شؤونات اخلاقی جامعه اقدام به فروش لباس های زیر زنانه بدون حتی تدارک پوشش حداقلی برای غرفه خود نموده اند و این جای بسی تاسف است که این حرکت خزنده در پیش چشمان ناظران و متولیان شهرداری انجام می شود.

به راستی غیرت علوی ما و حیای فاطمی ما را چه می شود که باید در قزوین شهر دارالمومنین شاهد چنین حرکت های سخیفی باشیم و عده ای به راحتی خصوصی ترین البسه یک بانوی مسلمان را در ملاعام و چشمان هزاران رهگذر به حراج بگذارند.

به راستی مجموعه شهرداری در مسیر پیشرفت چه حرکت برنامه ریزی شده ای برای این مهم ترتیب داده است، امروز کار به جایی رسیده است که گاهی اوقات باید به متولیان فرهنگ عمومی شهر باید گفت: مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان

آیا این تصمیمات و این نادیده گرفتن ها پازلی از" قزوین در مسیر پیشرفت" شماست؟! آیا همان گونه که گرفتن تراکم و عوارض شهرداری و جشنواره اسباب بازی برای شما و همکاران محترمتان مهم است ترویج فرهنگ فاطمی هم اهمیت دارد؟

آیا شما مطلعید در مراکز زیر نظر شما مثل همین بازارهای روزانه یا پاساژها و مغازه ها، پارک ها و فضاهای سبز چه اتفاقاتی در حال وقوع است؟ آیا نظارت جدی بر این مراکز وجود دارد؟ آیا هتک حرمت بانوان برای جناب عالی اهمیتی ندارد؟ آیا مرض رضاخانی ما را هم گرفته است که فکر می کنیم پیشرفت یعنی بی بندوباری! پیشرفت یعنی ساده گرفتن! پیشرفت یعنی مماشات!

این چند خط را نوشتم که بدانید بانوان قزوینی غیرتمندانه این فضا را رصد می کنند و از شما به عنوان مسئول این امر خواستار نظارت جدی و برخورد شدید با متخلفان این امر را دارند.

با تشکر

خبرها حاکی است این نامه به دفتر نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه قزوین ، استاندار قزوین  و دادستان قزوین و فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین تحویل شده است.

در پی ارسال این نامه از طرف این دانشجو برای تحریریه خبر کیوسنا خبرنگار این پایگاه خبری در سطح شهر و بازارهای روز دایر حاضر شد و ضمن تایید وقوع این مسئله تصاویری تهیه کرد که بنا به رعایت عفت عمومی از انتشار این تصاویر معذوریم.

امید است با تدبیر عاجل مسئولین مربوطه این مشکل در اسرع وقت مرتفع شود.

منبع: پایگاه خبری داشنجویان قزوین(کیوسنا)

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان