۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین شرط تداوم انقلاب جلوگیری از تحریف شخصیت امام است/ هرکسی با هر جایگاهی که در حال تحریف شخصیت امام است باید مورد توبیخ قرار گیرد
کد خبر: ۴۳۸۷۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین:

شرط تداوم انقلاب جلوگیری از تحریف شخصیت امام است/ هرکسی با هر جایگاهی که در حال تحریف شخصیت امام است باید مورد توبیخ قرار گیرد

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین گفت:هرکسی با هر جایگاهی که در حال تحریف شخصیت امام است باید مورد توبیخ قرار گیرد زیرا شرط تداوم انقلاب جلوگیری از تحریف شخصیت امام است.

شرط تداوم انقلاب جلوگیری از تحریف شخصیت امام است/ هرکسی با هر جایگاهی که در حال تحریف شخصیت امام است باید مورد توبیخ قرار گیرد
محمدحسین شفیعی‌ها در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، در خصوص مطرح شدن موضوع تحریف شخصیت امام خمینی(ره) توسط رهبری در فضای امروز جامعه اظهار کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب روی مسئله تحریف شخصیت و افکار امام راحل دو مخاطب جدی و اساسی دارد.
وی در ادامه افزود: یک مخاطب این سخن جوانان و نسل سومی است که امام خمینی(ره) را به چشم خود ندیده است و با صحیفه امام او را می‌شناسد؛ اگر جوانان ما تحت تاثیر این تحریف قرار بگیرند برای کشور خطرناک است، پس بر همه دلدادگان انقلاب فرض است که در این راستا روشنگری داشته باشند.
این کارشناس سیاسی مخاطب دوم بحث تحریف شخصیت امام راحل را خواص و نزدیکان بنیانگذار انقلاب دانست و ابراز کرد: همه باید در این زمینه دقت لازم را داشته باشیم و امام را آن چیزی که بود به جامعه معرفی کنیم، نه آن چیزی که خودمان می‌پسندیم.
وی با بیان اینکه شخصیت و تفکر واقعی امام باید به نسل جوان شناسانده شود اذعان کرد: هرکسی با هر جایگاهی که در حال تحریف شخصیت امام است باید مورد توبیخ قرار گیرد؛ نباید با بُت کردن شخصیت‌ها در جامعه هرسخنی که از آنها صادر می‌شود را قبول کنیم.
روایت‌های شاذ و خواب نماشدن رویکرد عده ای برای تحریف شخصیت امام است دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین ادامه داد:امام خمینی(ره) مظهر مبارزه با مستکبران بود، نکند با کوتاهی ما در روزگار آینده از طریق عناصر وامانده و اسیر دنیا شده تبدیل به شخصیتی منعطف در مقابل دشمن شود؛ یا افرادی با روایت‌های شاذ و خواب نماشدن به روایت امام بپردازند، نیروهای انقلابی باید با این انحراف مقابله کنند.
وی با بیان اینکه شرط تداوم انقلاب جلوگیری از تحریف تفکر امام خمینی(ره) است گفت: برای استمرار انقلابی که در اواخر قرن بیستم یک زلزله سیاسی و فرهنگی در جهان به پا کرد، باید در سایه اصول و آرمان‌هایی که امام راحل تا آخر عمر پای آنها ایستاد حرکت و از آن مراقبت کرد.
این مسئول بیان کرد:در یک سال عمر امام راحل صحبت‌ها، بیانیه‌ها و منشورهایی از سوی ایشان منتشر شد که به صورت شفاف همه مواضع را از شکل گیری انقلاب مطرح شد؛ اما برخی از نزدیکان ایشان همین اصول و تفکرات واضح را کم و زیاد کرده و حرف خود را به ایشان نسبت می‌دهند که این رویکرد خطری برای نسل جوان ماست.
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) شخصیت یگانه ای در تاریخ انقلاب بود تصریح کرد: اگر امام راحل را باور داریم باید پشتیبان وی بوده و پای ایشان بایستیم و با تحریف‌ها مقابله کنیم.
شفیعی‌ها در پایان عنوان کرد: با سکوت نادرست ما اگر تحریف از تفکر و شخصیت امام راحل صورت بگیرد دور از ذهن نیست که در آینده ای نزدیک امام واقعی ما را به شخصیتی غیرانقلابی و نرمش مدارانه به جامعه جهانی معرفی کنند.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان