۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین طرفداران رابطه با آمریکا به دنبال تحریف افکار امام هستند/ امروز نزدیکان امام خمینی به وادی تجمل‌گرایی افتاده‌اند
کد خبر: ۴۳۸۳۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

طرفداران رابطه با آمریکا به دنبال تحریف افکار امام هستند/ امروز نزدیکان امام خمینی به وادی تجمل‌گرایی افتاده‌اند

نماینده مردم قزوین در مجلس با بیان اینکه امروز نزدیکان امام خمینی به وادی تجمل‌گرایی افتاده‌اندگفت:طرفداران رابطه با آمریکا به دنبال تحریف افکار امام راحل هستند.

طرفداران رابطه با آمریکا به دنبال تحریف افکار امام هستند/ امروز نزدیکان امام خمینی به وادی تجمل‌گرایی افتاده‌اند

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین در خصوص تحریف شخصیت امام راحل اظهار کرد: یکی از امراضی که در جریانات سیاسی به وجود آمده است این می‌باشد که سعی می‌کنند، خواسته نفسانی خود را منتسب به امام خمینی(ره) و بزرگان کشور کنند.

وی با بیان اینکه هدف جریان منحرف سیاسی این است که امام خمینی(ره) مطابق نظر امروز آنها فکر می‌کرده است بیان کرد: یکی از بارزترین ویژگی اخلاقی و عملکردی امام راحل مبارزه با جریان استکبار است، ایشان بارها فرمودند که رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است و آمریکا را شیطان بزرگ خطاب کردند.

این نماینده مجلس در ادامه افزود:اما در فضای امروز جامعه عده ای که قصد برقراری رابطه با آمریکا را دارند و نظرشان شکستن قبح این موضوع است، می‌گویند اگر امام راحل در قید حیات بودند دستور به رابطه با آمریکا را صادر می‌کردند.

وی اذعان کرد: در صورتی که امام خمینی(ره) در هیچ زمانی از دوره حکومتی خود نزدیک شدن رابطه با آمریکا را مطرح نکردند؛ وقتی عده ای می‌گویند اگر زنده بودند، یعنی تحریف امام؛ زیرا این جریان و افراد قصد دارند اقدام زشت و غیرصحیح خود را به امام منتسب کنند تا تفکر ایشان را تحریف کنند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد:امامی روحیه استکبار ستیزی داشت و با تجمل گرایی مخالف بود؛ اما امروزه افرادی از نزدیکان و یاران و نوه امام خمینی(ره) در وادی تجملات و اشرافی گری افتاده اند؛ در حال حاضر در حرم امام هم متاسفانه این شرایط را می‌بینیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همه تاکیدش این است که شاخصه‌های مهم امام مورد تحریف قرار نگیرد گفت: یکی از ویژگی‌های امام حمایت از محرومین و مستضعفان است و می‌فرمودند، من یک موی کوخ نشینان را به کاخ نشینان نمی‌دهم؛ اما امروز ما در حال فاصله گرفتن از کوخ نشینان و نزدیک شدن به مستکبران عالم هستیم.

حسینی تصریح کرد: رهبری تاکید دارند که روش و منش امام خمینی(ره) به درستی در جامعه تبیین شود تا برای نسل‌های آینده به خوبی آرمان‌های انقلاب مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس عنوان کرد: بزرگان کشور در این زمینه باید به خوبی روشنگری کنند تا هرکس اگر حتی یک کلمه خلاف نظر امام راحل در جامعه مطرح یا عمل کرد، مورد توبیخ قرار بگیرد.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان