۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین هشدار رهبری در خصوص تحریف شخصیت امام به نوعی واکسینه‌کردن انقلاب است
کد خبر: ۴۳۸۰۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان قزوین:

هشدار رهبری در خصوص تحریف شخصیت امام به نوعی واکسینه‌کردن انقلاب است

رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان قزوین گفت:طع‌یقین انقلاب از جریان‌هایی که به دنبال تحریف شخصیت امام هستند زیان می‌بیند و غرب پیوسته درصدد ضربه زدن به انقلاب است. این فرمایش رهبری که فرمودند امام همواره معتقد بودند که به آمریکا نمی‌شود اعتماد کرد کاملا روشن بوده و در طول تاریخ اثبات شده است.

هشدار رهبری در خصوص تحریف شخصیت امام به نوعی واکسینه‌کردن انقلاب است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین، حجت‌الاسلام علی قابل رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان در قزوین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با تحریف شخصیت امام در بیست و ششمین سالگرد ارتحال معماربزرگ انقلاب بیان کرد: فرمایشات و سیره عملی امام(ره) از همان ابتدا از ناحیه چند گروه مورد هجمه و بی‌مهری قرار گرفته و می‌گیرد.
وی افزود: افرادی از همان ابتدا با کج‌سلیقگی به نوع نگاه امام به مسائل ایراد وارد می‌کردند مانند انجمن حجتیه در مسئله ظهور و مسائلی از این قبیل.
رئیس دفتر شورای نگهبان در قزوین اضافه کرد: گروه دیگر افرادی هستند که اصولا مخالف با دخالت در مسائل سیاسی بوده و حتی علاقه به نظام سلطنتی داشته و می‌گفتند شاه سلطنت کند نه حکومت؛ در نتیجه مخالف با تغییر رژیم بوده و به نوعی با امام در تضاد بودند نمونه‌اش را در اوایل انقلاب سراغ داریم البته به این معنی نیست که در حال حاضر این افراد ریشه‌کن شده‌اند اما سران آن‌ها از بین رفته‌اند.
این مسئول در ادامه گفت: گروهی دیگر افرادی هستند که وظایف روحانیت را درست تشخیص نداده و نمی‌دهند آن‌ها معتقدند روحانی باید به مسائل عبادی و اخلاقی پرداخته و از دخالت در مسائل سیاسی و حکومتی بپرهیزد، این افراد هم‌اکنون نیز کم نیستند.
تن‌آسایان بیشتر به‌دنبال تحریف امام هستند این کارشناس مسائل سیاسی در معرفی سایر گروه‌ها بیان کرد: قشر دیگر گروه‌هایی هستند که تنفس‌شان در غرب بوده و برای آنان سخت است ببینند، دین که مدت‌ها در جامعه منزوی بوده،  صحنه‌گردان اصلی شود.
آن‌ها نیز با رویه امام مخالفت داشته و دارند.
این گروه چهارم هم کم نیستند و بیشتر در قالب جبهه ملی و نهضت آزادی و غیره بودند.
رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان در قزوین افزود: اخیرا جمعی به جریان فوق اضافه شده است.
گروهی که به تن‌آسایی مشغول بوده و سرگرم آرایش‌های دنیا شده‌اند و می‌خواهند در زندگی راحت باشند.
این افراد نمی‌توانند در جامعه انقلابی بگویند ما از انقلاب برگشتیم یا انقلاب دارای چنین نقصی است؛  ناچار سعی می‌کنند امام را طبق سلایق خودشان معنا کنند.
وی اظهار کرد: در این اواخر اظهاراتی را در گفته‌ها و نوشته‌ها می‌بینیم همانند اینکه «امام به حداقل مسئله حجاب قائل بود»؛ این صددرصد تحریف است چراکه امام تمام وجود و فکرش تابع اسلام بود.
حجاب همان بوده که قرآن تایید کرده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: گروهی از همین دسته درخصوص ارتباط با ابرقدرت‌ها می‌گویند این همه دشمنی با آمریکا دیگر بس است، این افراد نصایح امام درباره ترک دنیا و توجه به مسائل معنوی به کامشان تلخ است و سعی می‌کنند جور دیگری الفاظ را معنی ‌کنند.
قابل گفت: غرب بعد از آن که نتوانست جلوی پیروزی انقلاب اسلامی را بگیرد در قالب گروهک‌ها، ترورها، کودتاها، حمله نظامی و مسلح نمودن رژیم صدام تلاش‌هایی انجام داد و بعد از همه این‌ تلاش‌ها شکست خورد.
رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان در قزوین گفت: امروزه غربی‌ها بهترین راه رسیدن به اهدافشان را تحریف اندیشه‌های امام می‌دانند.
این‌ها لازم نیست یک شبه به مخالفت با انقلاب برخیزند بلکه آهسته همانند موریانه درون یک چوب تنومند نفوذ می‌کنند.
این کارشناسی مسائل سیاسی ادامه داد: گروه‌هایی که مقوله تحریف را دنبال می‌کنند یا ماموریت مستقیم از غربی‌ها دارند و یا فکرشان را دزدیده و بی‌مزد و مواجب برای غرب کار می‌کنند.
هشدار رهبری در حقیقت یک دستور برای بازنگری اندیشه‌های انقلاب است تا آحاد جامعه اعم از نسل جوان، دلسوزان و نخبگان بار دیگر اندیشه‌ها و روش امام را مطالعه کنند.
قطع‌یقین انقلاب از جریان‌هایی که به دنبال تحریف شخصیت امام هستند زیان می‌بیند وی با صراحت عنوان کرد: یقین بدانید اگر جامعه ما به سمت تن‌آسایی، زراندوزی و دنیاگرایی برود از ارزش‌هایی که امام برای آن تلاش می‌کرد عقب مانده و کم کم ارزش‌ها برای ما شکل دیگری خواهد گرفت.
قابل در ادامه تاکید کرد: این هشدار رهبری یک نوع اعتراض به بعضی از روش‌ها و یک بیدارباش به بعضی از خواب‌رفتگان جامعه است.
درواقع این هشدار رهبری به نوعی واکسینه کردن انقلاب است.
چه خواب‌زدگان‌ و چه دلباختگان به غرب، همه را رهبری در این جریان هشدار داده و کسانی که باید این پیام را بگیرند؛ گرفتند.
وی تاکید کرد: اصولا اگر کسی واقعا در زوایای قلبش علاقه به تن‌آسایی، تنبلی و زراندوزی نداشته و خالصانه مطالعه کند نقش آمریکا را نه در ایران بلکه در گوشه و کنار دنیا، کجا مثبت خواهد دید؟! این‌ها برای مردم افغانستان و پاکستان چه آوردند؟! برای حکومت‌های دست نشانده آنان چه چیزی جز خاندانی همانند آل‌سعود و خلیفه آورده‌اند؟ فجایع و ظلم‌ها را نادیده گرفتن و حمایت از آمریکا تنها برای منافع خود حتی به قیمت له شدن مردم همه این‌ها نتیجه حضور آمریکاست! رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان در قزوین افزود: در مصر، لبنان و عراق در کجا آثار خیری از آمریکا می‌بینید؟! هر کجا پاگذاشته‌ است حتی در کشورهای اروپایی ظلم، جنایت، آدم‌کشی، فساد و تباهی وجود دارد.
این مسئول تصریح کرد: پس چگونه می‌توانیم امید به این دولت داشته باشیم.
از آن‌جایی که انقلاب ما یک انقلاب الهی است و ماموریت الهی دارد و نگاه امام نگاه مادی نبوده و نگاهی به تعالی و نجات انسان از سرگرمی‌های مادی است.
وی در ادامه تاکید کرد: قطع‌یقین انقلاب از جریان‌هایی که به دنبال تحریف شخصیت امام هستند زیان می‌بیند و غرب پیوسته درصدد ضربه زدن به انقلاب است.
این فرمایش رهبری که فرمودند امام همواره معتقد بودند که به آمریکا نمی‌شود اعتماد کرد کاملا روشن بوده و در طول تاریخ اثبات شده است.
قابل یادآور شد: هر بحثی نه تنها علیه ایران، بلکه علیه اسلام و معنویت در هر کجای دنیا مطرح می‌شود همواره در پشت آن آمریکا بوده است.
از جمله حمایت از نویسندگان و افراد فاسد و تروریست‌ها.
این کارشناسی سیاسی خاطرنشان کرد: غربی‌ها امروزه منافقین را از لیست تروریست خارج کرده‌اند در حالی‌که مردم ما زخم عمیقی از منافقین خورده و هنوز آثار جنایت آنان وجود داشته و گاهی در گوشه کنار تکرار می‌شود.
منافقین برای کشتن مردم  یمن، عراق، لبنان و سوریه اعلام آمادگی می‌کنند و آمریکا به آنان کنار کاخ سفید پناه داده است.
قابل در پایان گفت: از آمریکا که امام آن را شیطان بزرگ نامید چه امیدی داریم که تمام ارزش‌ها را پای توافق با این شیطان قربانی می‌کنیم؟! آیا امید داریم از طریق برقراری رابطه با آمریکا بتوانیم مشکلاتمان را حل کنیم؟! این کاملا امید واهی است و سخن مقام معظم رهبری مبنی بر مطمئن نبودن آمریکا کاملا سخن ریشه‌داری است.
منبع: سایت شاخص نیوز انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان