۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بنیاد حفظ و نشر آثار امام(ره) در زمینه پاسخگویی به انحراف تفکر ایشان کوتاهی کرده است
کد خبر: ۴۳۷۹۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

بنیاد حفظ و نشر آثار امام(ره) در زمینه پاسخگویی به انحراف تفکر ایشان کوتاهی کرده است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بنیاد حفظ و نشر آثار امام(ره) که وظیفه پاسداری از آثار و تفکرات امام راحل را دارد، نیز در این راستا تا حد زیادی کوتاهی کرده است و پاسخ محکمی به منحرف کنندگان نظریات امام نداده است.  

بنیاد حفظ و نشر آثار امام(ره) در زمینه پاسخگویی به انحراف تفکر ایشان کوتاهی کرده است
محمد اسماعیل کوثری در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، درباره تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص تحریف شخصیت و تفکر امام راحل(ره) اظهار کرد: توطئه یک عده افرادی که از داخل کشور به کشورهای بیگانه سفر کرده اند و به عوامل استکبار جهانی پیوسته اند، این است که در جهت انحراف نظریات و گفتار امام خمینی(ره) حرکت کنند.
وی در ادامه افزود: البته عده دیگری هم در داخل ایران اسلامی که خود را نزدیک به امام راحل می‌دانند مطالبی را بدون پشتوانه و سند و مدرک برای عموم مردم مطرح می‌کنند تا اهداف مدنظر خود را از زبان معمار کبیر انقلاب در جامعه گسترش دهند.
این کارشناس سیاسی با انتقاد از عملکرد بنیاد حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) ابراز کرد: این بنیاد که وظیفه پاسداری از آثار و تفکرات امام راحل را دارد، نیز در این راستا تا حد زیادی کوتاهی کرده است و پاسخ محکمی به منحرف کنندگان نظریات امام نداده است.
وی ادامه داد: گسترش یافتن انحراف در زمینه نشر آرمان‌ها و نظریات امام خمینی(ره) باعث شد که رهبری احساس مسئولیت کرده و این موضوع را در سالگرد ایشان به سمع و نظر مردم برسانند تا ملت ایران با هوشیاری نسبت به این مسئله حساسیت داشته باشند.
نماینده مردم تهران در مجلس در خصوص دیدگاه امام راحل در زمینه استکبار ستیزی اذعان کرد: هیچ شک و شبهه ای نیست که یکی از شاخصه‌های اصلی تفکر و عملکرد امام خمینی(ره) استکبارستزی است و این روحیه فقط مربوط به دوران پیروزی انقلاب و پس از آن نمی‌شود.
وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) از سال ۴۲ و پیش از آن نیز به صورت کاملا علنی و قطعی در رابطه با دشمنان اسلام اظهارنظر می‌کردند و حتی در باره اسرائیلی‌ها مواضع محکمی داشتند.
کوثری در پایان بیان کرد: افرادی که قصد دارند از تفکرات و آرمان‌های واقعی امام مطالب غیرواقعی درست کنند، باید بدانند که از ملت ایران تودهنی خواهند خورد و در نهایت انگشت نمای مردم می‌شوند.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان