۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین زیر پرچم امام راحل نمی‌توان از روحیه استکبارستیزی عدول کرد
کد خبر: ۴۳۷۸۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس:

زیر پرچم امام راحل نمی‌توان از روحیه استکبارستیزی عدول کرد

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس گفت:عدول از سخنان رهبری و تحریف تفکر امام راحل در زمینه ارتباط با کشورهای دیگر مسیری است که امروز در حال انجام شدن است.

زیر پرچم امام راحل نمی‌توان از روحیه استکبارستیزی عدول کرد
روح الله عباسپور در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، در خصوص بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با تحریف شخصیت امام راحل اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب نسبت به امام راحل ارادت خالصانه و خاضعانه ای دارند و تاکید و تلاش ایشان تحقق اهداف والای امام خمینی(ره) است.
وی در ادامه افزود:هدف رهبری به عرصه ظهور رساندن آرمان‌های امام راحل در جهان است؛ اما متاسفانه در سال‌های اخیر برخی شخصیت‌ها تفکرات لیبرالیستی پیدا کردند و به دنبال به کرسی نشاندن نظرات خود هستند، بنابراین این نظرات را منسوب به امام می‌کنند.
این نماینده مجلس با بیان اینکه رهبری هفت شاخصه از ویژگی‌های برجسته امام راحل را مورد توجه عموم جامعه قرار دادند ابراز کرد: رهبری برای بار دیگر در سالگرد ارتحال امام مبانی فکری ایشان را تشریح و تبیین کردند؛زیرا در شرایط فعلی عده ای به دنبال تحریف این شخصیت برجسته هستند.
وی اذعان کرد: در حال حاضر به دلیل حساس بودن شرایط کشور و درگیر بودن مسئولین دستگاه دیپلماسی به بحث مذاکرات هسته ای، جریانی به دنبال حرکت نامتعارف در توافقات هسته ای است؛ اما رهبر معظم انقلاب با ایستادگی در برابر این جریان ثابت کرد منافع ملی مهمتر از هر توافقی است.
این کارشناس سیاسی با بیان اینکه امروز همین جریان زیر پرچم آرمان‌های تحریف کرده امام راحل به دنبال عبور از خطوط قرمز و منافع ملی ایران است تصریح کرد: بحث هسته ای در وضعیت امروز کشور مصداق استقلال ایران است، اما این جریان با استناد به تفکرات دروغین و ساختگی از امام راحل در حال کوتاه آمدن از این استقلال می‌باشد.
امروز عده ای از قدرت پوشالی آمریکا می‌ترسند اما امام به این نگاه اعتقادی نداشت وی گفت: عدول از سخنان رهبری و تحریف تفکر امام راحل در زمینه ارتباط با کشورهای دیگر مسیری است که امروز در حال انجام شدن است و رهبر معظم انقلاب با گوشزد کردن این شرایط فرمودند که اگر این شرایط ایجاد شود ایران اسلامی سیلی خواهد خورد، پس باید عده ای که در این مسیر قرار دارند به تجدید عملکرد خود بپردازند.
نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس با تاکید بر اینکه زیر پرچم امام راحل نمی‌توان از روحیه استکبارستیزی عدول کرد عنوان داشت: امام خمینی(ره) روحیه استکبارستزی داشت و مکرر این سخن که آمریکا شیطان بزرگ است را مطرح می‌کردند، در دوره ای برخی‌ها از لشگرکشی آمریکایی‌ها به خلیج فارس احساس ترس می‌کردند اما امام می‌گفت آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند.
وی در ادامه اضافه کرد: امام خمینی(ره) شخصیتی شجاع و با بصیرت و در رابطه با خدای متعال به یقین رسیده بود، ایشان معتقد بود اگر برای رضای خدای متعال قدم برداریم، به شما کمک خواهد کرد در همین راستا از هیچ قدرتی نمی‌ترسید؛ اما امروز عده ای از قدرت پوشالی آمریکا می‌ترسند در صورتی که امام به این نگاه اعتقادی نداشت.
عباسپور با بیان اینکه رویه امام خمینی(ره) حمایت از مستضعفین و محرومان جامعه بود گفت: مطابق با تاکید رهبری باید سعی کنیم فرهنگ کاخ نشینی در بین ما رسوخ پیدا نکند؛ زیرا اگر این رویه در بین مسئولین رواج یابد بین آنها و مردم فاصله ایجاد شده و به واسطه اینکه مردم پشتیبان نظام هستند، ممکن است هستی نظام آسیب ببیند.
وی اذعان کرد: در حوزه واگذاری مسئولیت‌ها امام راحل خیلی دقت ویژه ای داشتند و تاکیدشان این بود که مراقب باشید این انقلاب به دست نامحرمان نیفتد؛ اما امروز می‌بینیم که با انحراف از تفکر امام عوامل فتنه در رأس کار در بدنه دولت قرار گرفته اند که این موارد به کشور آسیب می‌زند.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان