۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین به تعبير بلند امام خميني(ره) شن ها بوند كه سرباز اسلام شدند
کد خبر: ۴۳۴۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرمانده ناحیه سپاه امام حسن (ع) قزوین :

به تعبير بلند امام خميني(ره) شن ها بوند كه سرباز اسلام شدند

در سپاه شهيد محمد منتظر قائم كه فرمانده سپاه يزد بود جزو اولين نفراتي بودند كه بعد از واقع طبس خود را به آنجا رسانده بود.

به تعبير بلند امام خميني(ره) شن ها بوند كه سرباز اسلام شدند
به گزارش صبح قزوین، عباس کاظمی فرمانده ناحیه سپاه امام حسن (ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین در پاسخ به اینکه سپاه در حادثه طبس چه نقشي را ايفا كرده است؟اظهار کرد:وقتي كه پيروان خط امام لانه جاسوسي آمريكا را تقصير كردند و گروگان گرفتند.
آمريكايي ها تلاش كردند تا از راه هاي مختلف گروگان ها را آزاد كنند و در قالب يك عمليات نظامي در منطقه طبس فرود آمدند تا از آنجا ماموريت آزاد سازي گروگان ها را انجام دهند.
کاظمی بیان کرد: به تعبير بلند امام خميني(ره) شن ها بوند كه سرباز اسلام شدند و بر اثر توطئه اي آمريكا تلاش كرده بود كه كنترل هوايي كشور را از كار بياندازد.
وی گفت: در سپاه شهيد محمد منتظر قائم كه فرمانده سپاه يزد بود جزو اولين نفراتي بودند كه بعد از واقع طبس خود را به آنجا رسانده تا اسناد و مداركي را كه از آمريكا به جاي مانده بود را جمع آوري كنند.
وی در ادامه افزود: ولي در اثر توطئه اي كه از داخل بازماندگان رژيم طاغوت صورت گرفت به واسطه حمله هوايي اولين فرمانده سپاه يزد شهيد شد و اين شهيد سند استكبار ستيزي و سپاه پاسداران است.
امریکا با طراحی عملیاتی پیچیده و دقیق برای حمله نظامی به ایران، به بهانه رهاسازی جاسوس های مستقر در محل سفارت روی آورد آمریکایی ها با غرور و اطمینان ناشی از پیش بینی نیروی انسانی کارآزموده و تجهیزات مدرن و کارآمد در شبانگاه پنجم اردیبهشت ماه سال 1358 در حالی که خود را بر زمین طبس می دیدند، در اوج حیرت و ناباوری ها با وقوع طوفان شن و برخورد بالگردهای متجاوز به یکدیگر، شکست سنگین و غیرقابل تصوری را متحمل گردیدند و سرانجام با لغو عملیات مجبور به فرار از خاک ایران شدند.
انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان