۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین بازدید معاون اداری-مالی، مسئول بازرسی و رئیس حراست شهرداری قزوین از سازمان تاکسیرانی
کد خبر: ۴۳۱۷۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سخنگوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد:

بازدید معاون اداری-مالی، مسئول بازرسی و رئیس حراست شهرداری قزوین از سازمان تاکسیرانی

سخنگوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: معاون ادای-مالی، مسئول بازرسی و رئیس حراست شهرداری قزوین به منظور آشنایی بیشتر با عملکرد و نحوه ارائه خدمات سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از این سازمان بازدید کردند.

بازدید معاون اداری-مالی، مسئول بازرسی و رئیس حراست  شهرداری قزوین از سازمان تاکسیرانی
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، اسماعیل زندپور افزود: بازدید مسئولان برخی از واحدهای شهرداری قزوین از سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین موجب شدبا نحوه ارائه خدمات این سازمان بیشتر آشنا شده و از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به شهروندان قرار گیرند.
وی عنوان کرد: در پایان این بازدید مسئولانی که از سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین بازدید کردند، از عملکرد سازمان رضایت خاطر داشته و از پرسنل و تاکسیرانان سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین به دلیل ارائه خدمات مطلوب در حوزه حمل و نقل عمومی به شهروندان قدردانی کردند.
سخنگوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: این بازرسی همزمان با انتصاب آقای سید محمد مهدی تقوی به عنوان معاون برنامه ریزی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اتفاق افتاد.
زندپور یادآور شد: امیدواریم تلاش های مسئولان و تاکسیرانان سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ضمن جلب رضایت آنان، رضایت‌مندی مسئولان مجموعه مدیریت شهری را نیز به دنبال داشته باشد.
منبع: تاکسیرانی قزوین انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان