۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین وجود اشکالات اساسی در طرح استانی شدن انتخابات/ با اجرای این طرح مردم مناطق محروم فراموش می شوند
کد خبر: ۴۲۹۲۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

وجود اشکالات اساسی در طرح استانی شدن انتخابات/ با اجرای این طرح مردم مناطق محروم فراموش می شوند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با عوض کردن قانون انتخابات مشکلات حل نخواهد شد بلکه با عوض کردن رفتار نماینده می توان مشکلات را حل کرد.

وجود اشکالات اساسی در طرح استانی شدن انتخابات/ با اجرای این طرح مردم مناطق محروم فراموش می شوند
به گزارش صبح قزوین، شهروز افخمی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح استانی شدن انتخابات اظهار کرد: محتوای طرح استانی شدن انتخابات به نظر من دارای اشکالات جدی است؛ این طرح با این توجیه رای آورد که هم وضعیت شهرها را سرو سامان دهد و هم وضعیت استان ها را؛ این در حالی است که تمام این مشکلات تکیه اش بر شهرستانها خواهد بود.

وی در ادامه افزود: طرح استانی شدن انتخابات با آن اهدافی که مد نظر بود فاصله دارد؛ فرار از مسئولیت ها، نپرداختن به حوزهای انتخابیه روستاها و مناطق محروم و همچنین مشکلات دیگر.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: کسی که با آراء مردم رای بیاورد در مقابل تک تک مردم مسئول است حتی اگر مردم هم از او چیزی نخواهند اما یک نماینده وظیفه دارد برای مردم کار کند.

افخمی در پایان تصریح کرد: به هر حال طرح استانی شدن انتخابات دارای اشکالات زیادی است دستگاههای نظارتی باید بیشتر تلاش کنند، به نظر من با عوض کردن قانون انتخابات مشکلات حل نخواهد شد بلکه با عوض کردن رفتار نماینده می توان مشکلات را حل کرد.

انتهای پیام/۱۰۰۱

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان