۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کارگاه آموزشی برنامه نویسی در دبستان فرهنگ دوست ناحیه یک برگزار شد
کد خبر: ۴۲۹۱۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

کارگاه آموزشی برنامه نویسی در دبستان فرهنگ دوست ناحیه یک برگزار شد

کارگاه آموزشی برنامه نویسی ویژه مدیران مدارس ابتدایی ناحیه یک با حضور رضا طاهرخانی معاون آموزش ابتدایی استان در دبستان فرهنگ دوست برگزار شد.

کارگاه آموزشی برنامه نویسی در دبستان فرهنگ دوست ناحیه یک برگزار شد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، رضا طاهرخانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در جمع مدیران مدارس ابتدایی ناحیه یک ضمن تشکر از زحمات و تلاش های آنها اظهار کرد: مدیران مدارس ابتدایی ، فعال و پر نشاط هستند، و این نشانه تحرک در ابتدایی است.
وی افزود: کار مدیریت در مدارس باید تبدیل به رهبری آموزشی شود، این یک کار فرایندی است، مدیریت دستوری نیست بلکه برنامه ای و نتیجه مدار است، مدیران با توجه به توان آموزشگاه خود برنامه نویسی می کنند، مدیران در مدارس به عنوان یک رهبر آموزشی هستند.
معاون آموزش ابتدایی استان خاطر نشان کرد: سیاست آموزش و پرورش و مدیرکل استان استراتژیک و کیفیت بخشی است، با توجه به کمبودهای اعتباری و مالی، باید با برنامه پیش برویم، نباید فقط تکیه بر منابع مالی داشته باشیم، به این بیندیشیم که چطور برنامه بنویسیم و چطور اجرا کنیم، این موضوع جای بحث دارد.
رضا طاهرخانی تصریح کرد: برنامه تقویت مدیریت آموزشگاهی و ارائه گواهی صلاحیت یکی از برنامه های آموزش ابتدایی است، ارتقای مدیریت آموزشگاهی نیز یکی از سیاست های اداره کل است، برای دانش آموزان و اولیاء نیز برنامه تدوین شده است، یکی از اقدامات آموزش ابتدایی تدریس عملکردی به جشنواره بود، در تلاش هستیم با ایجاد ذوق و تلاش در معلمان، به موضوع حرفه ای آموزش ابتدایی بپردازیم.
معاون آموزش ابتدایی استان اضافه کرد: مدیران مدارس باید براساس شرایط خود و مدرسه برنامه بنویسند، اگر همین برنامه ها را دنبال کنیم به نتایج خوبی دست خواهیم یافت، ایجاد کارگاه های آموزشی در مدارس از ابزارهایی جهت آشنایی مدیران در خصوص برنامه های آموزش ابتدایی است، برنامه ریزی باید علمی باشد و مدیر براساس تجربه خودش برنامه را انجام داده و با تلاش در جهت موضوع گام بردارد.
گفتنی است در حاشیه کارگاه آموزشی برنامه نویسی ناحیه یک در مدرسه فرهنگ دوست برنامه هایی از قبیل تجلیل از مدیران بازنشسته، تدریس تخصصی با موضوع برنامه ریزی، اجرای سرود، ارائه گزارش توسط مدیر مدرسه و سرگروه های آموزشی و در نهایت بیان خاطره توسط مدیران بارنشسته اجرا شد.
منبع: آموزش و پرورش قزوین انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان