۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تشویق کتابداران خلاق و پرتلاش، شوق فعالیت را در محیط کتابخانه افزایش می دهد
کد خبر: ۴۲۸۸۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

تشویق کتابداران خلاق و پرتلاش، شوق فعالیت را در محیط کتابخانه افزایش می دهد

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین در جمع تعدادی از روسای ادارات و مسئولان کتابخانه های عمومی شهرستان ها گفت: تشویق کتابداران توانمند، با انگیزه و خلاق، شوق فعالیت و رقابت سالم را در محیط کتابخانه ها افزایش می دهد.

تشویق کتابداران خلاق و پرتلاش، شوق فعالیت را در محیط کتابخانه افزایش می دهد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین در جمع تعدادی از روسای ادارات و مسئولان کتابخانه های عمومی شهرستان ها گفت: تشویق کتابداران توانمند، با انگیزه و خلاق، شوق فعالیت و رقابت سالم را در محیط کتابخانه ها افزایش می دهد.
مهدی رمضانی افزود: ثابت شده تشویق موجب ایجاد و یا تقویت نیرویی درونی در کارکنان شده که باعث ارتقای عملکرد آن ها می شود بنابراین از اهمیت بسیاری برخوردار است .
وی ادامه داد: همه انسان‌ها در مقابل رفتار خوب خود انتظار پاداش و ثواب دارند.
در قرآن کریم و روایات معصومان(ع) نیز از پاداش‌های مختلفی سخن به میان آمده و در آیات فراوان خداوند به آدمیان پاداش معنوی و نعمت‌های بهشتی را وعده می‌دهد تا برای دستیابی به آن ترغیب شده و با انگیزه خدایی عمل صالح انجام دهند.
این مسئول تصریح کرد: همانطور که در آیات و روایات نیز مورد تاکید قرار گرفته پاداش ها تنها جنبه ی اخروی ندارند بلکه پاداش های دنیوی را نیز در شامل می شود، زیرا چنانچه افراد نیکوکار و کم کار و عملکرد مطلوب و غیر مطلوب یکسان شمرده شوند، انگیزه نیکوکاری و خدمتگزاری و عملکرد خوب محو می‏شود.
مدیرکل کتابخانه های استان گام برداشتن در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در رابطه بحث فرهنگ و تحقق سیاست های نهاد کتابخانه های عمومی کشور را سرلوحه برنامه های این اداره کل ذکر کرد.
رمضانی یادآور شد: امید است با استفاده از نظرات سازنده و اقدامات مفید همکاران و حمایت مسئولان شاهد افزایش انس مردم با کتابخانه ها و ارتقای سرانه مطالعه مفید در استان باشیم.
در این دیدارعلی اکبر طاهرخانی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تاکستان، مشکلات و مسایل کتابخانه های شهرستان، از جمله طراحی و زیباسازی بخش کودک، راه اندازی بخش خدمات اینترنتی، محوطه سازی کتابخانه ها و سایر موارد مورد نیاز برای توسعه کتابخانه ها را مطرح کرد.
مهدی افتخاری رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آوج نیز تعمیر و بهسازی کتابخانه های این شهرستان به منظور افزایش ایمنی و ارتقای خدمات رسانی به مردم و راه اندازی کتابخانه در روستاهای شهرستا ن را خواستار شد.
در این جلسه همچنین زکیه مهرعلیان مسئول کتابخانه عمومی علامه طباطبایی اسفرورین، علی غفوری مسئول کتابخانه عمومی شهید یدالله سلطانلو خرمدشت، احمد لشگری مسئول کتابخانه عمومی شهید مطهری ضیاآباد و محمدرضا آقا احمدی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آبیک ضمن اشاره به فعالیت ها، مسایل و مشکلات کتابخانه های خود را بیان کردند.
انتهای پیام /۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان