۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین کشور با نامزدی هاشمی وخاتمی رنگ آرامش نخواهد گرفت
کد خبر: ۴۲۶۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

کشور با نامزدی هاشمی وخاتمی رنگ آرامش نخواهد گرفت

نماینده سابق مردم کرمانشاه و عضو فراکسیون اصلاح طلبان مجلس هشتم گفت: کشور با آمدن هاشمی و خاتمی به عرصه انتخابات رنگ آرامش به خود نخواهد دید.

کشور با نامزدی هاشمی وخاتمی رنگ آرامش نخواهد گرفت
به گزارش صبح قزوين به نقل از مرصاد نیوز، جهانبخش امینی اظهار داشت: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی باید با یک رویکرد جدید و تازه به گونه ای عمل کرد که یک حرکت خارق العاده اتفاق بیافتد و فراتر از گام های معمولی که یک ملت بر می دارد عمل شود.
امینی گفت: برای تحول در حوزه اقتصادی و ثبت یک حماسه در این قسمت نیز نیاز به یک نرم افزار بومی ست که منویات رهبر انقلاب و اندیشه ایشان محقق شود.
این نماینده اصلاح طلب مجلس هشتم ادامه داد: درایت و بینش ایشان به عنوان دیدبان نظام و انقلاب در بیان سال حماسه سیاسی به گونه ایست که با توجه به اوضاع سیاسی منطقه و شرایط داخلی کشور می توان گفت برای تغییر در اوضاع و افزایش سرعت پیشرفت بعد از تعیین استراتژی حماسه، همه گروهای سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب بر ضرورت آن اذعان کردند.
امینی گفت: راهی جز احساس مسئولیت برای تحقق حماسه در همه گروه های سیاسی نیست.
برای اینکه مسائل درونی کشور درحوزه طیف بندی های مختلف و متعدد سیاسی برطرف شود و دوگانگی ها از بین برود و اختلافات سامان پیدا کند چاره ای جز تحقق رهنمودهای رهبر انقلاب وجود ندارد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس هشتم درایت بزرگان و دلسوزان نظام و همراهی ملت را در برپایی یک حماسه سیاسی برای تضمین امنیت ملی لازم دانست.
وی گفت: دشمن به اختلافات درونی در طیف های سیاسی برای رسیدن به اهداف خودش امید بسته که با هوشمندی مرم در انتخابات آینده این موضوع ناکام خواهد ماند.
البته باید همه از مجریان قانون گرفته تا فعالان سیاسی به این موضوع پایبند باشند و این موضوع منوط به تعامل و ترجیح دادن مصالح نظام به منافع شخصی است.
امینی گفت: دغدغه رهبر انقلاب هم اکنون کاهش فشارها بر مردم است و مسئولین باید با وجدان کاری خیلی از حواشی را کنار بگذارند.
قهر کردن از اتخابات یعنی نفاق/ جامعه بازگشت خواصی که در آشوبهای ۸۸ نقش داشتند را نمی پذیرد این چهره اصلاح طلب قهر کردن از نظام و انتخابات را غیر قابل قبول دانست و کسی را که ادعای اعتقاد به نظام دارد و از انتخابات فاصله می گرد را دچار یک نفاق و عدم صداقت دانست.
این نماینده سابق مجلس افراد و خواصی از نظام را که در جریانات و آشوبهای ۸۸ نقش داشتند و باعث آن بودند را غیر قابل برگشت به دایره نظام دانست و گفت: برگشت آنها امکان پذیر نیست، نه خود آنها می توانند برگردند و نه جامعه دیگر به خاطر کارنامه آنها پذیرای بازگشت دوباره این افراد به عرصه سیاسی است.
امینی گفت: حوادث ۸۸ ضربه شدیدی بر پیکره نظام وارد کرد و این موضوع که مسئولینی که در رده بالای کشور و جزو نیروهای انقلاب بودند خودشان محوری برای درگیری و به چالش کشیدن نظام باشند و در مسیر منافع دشمن حرکت کنند بی هیچ وجه پذیرفتنی نیست.
وی گفت: من اعتقاد دارم کسی که در روز عاشورا به مقدسات توهین می کند باید کینه عجیبی نسبت به ائمه اطهار و مقدسات داشته باشد.
مشخص است که این افراد در لوای برخی آقایان و در بستر این جریانات اقدام کردند و فضا برای منافقین و معاندین فراهم شد.
وی تصریح کرد: با درایت رهبر انقلاب و عطوفت اسلامی این افراد محاکمه نشدند و خیلی با آقایان برخورد نشد.
امینی گفت: اگر می خواهند عطوفت و رحمت اسلامی شامل حالشان شود باید اظهار ندامت و پشیمانی کنند و درخواست بخشش نمایند و تبری خود را از دشمنان نظام و انقلاب اعلام کنند.
به هر حال اگر می خواهند فضا برایشان در جامعه مناسب تر شود باید این اتفاق انجام شود.
کشور با آمدن هاشمی و خاتمی رنگ آرامش نخواهد دید نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلش شورای اسلامی گفت: اگر ما دنبال تحول سیاسی و وحدت هستیم باید افرادی به میدان بیایند و مدیریت را به دست بگیرند که دچار مشکل افراط و تفریط نشده باشند.
من فکر می کنم کاندیداتوری هاشمی و خاتمی با توجه به موضع گیریها یشان و تجربه ای که از عملکردشان داریم باعث به هم خوردن آرامش جامعه می شود و عدم آرامش را به دنبال خواهد داشت.
وی ادامه داد: وضعیت فعلی اگر می خواهد بهبود پیدا کرده و وحدت ملی ایجاد شود با چنین افرادی محقق نخواهد شد.
باید فردی عنان کار را به دست گیرد که خودش طالب آرامش باشد و توانمند و معتدل.
آمدن هاشمی و خاتمی باعث تحریک خواهد شد و نه تنها کمکی نخواهد کرد بلکه آرامش را نیز به هم خواهد زد.
عضو فراکسیون اقلیت مجلس هشتم گفت: تحکیم پایه های نظام و سربلندی در مجامع جهانی منوط به کنار گذاشتن هوای نفس از سوی هر دو جناح فعال کشور است و من احساس می کنم اگر پافشاری برای آمدن خاتمی و هاشمی باشد چندان روی آرامش را نخواهیم دید.
امینی گفت: البته خودشان هم می دانند که ورود یک رئیس جمهور جوان برای کشور بهتر است و بعید می دانم خودشان هم توانی برای آمدن به میدان داشته باشند.
وی در پایان اظهار داشت: طبق فرموده رهبر انقلاب عیب ها را باید پوشش داد و نقص ها را بر طرف کرد و حسن ها را تقویت نمود تا کشور با ثبات و آرامش به سمت پیشرفت و حماسه سازی برود.
  منبع:مرصاد نیوز انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان